Situatie Lesbos op NOS Journaal
#41
Ondertussen worden alle vluchten vanuit Belgie naar Mytilini met Thomas Cook/Neckermann geannuleerd. Angry
Quote
#42
Goede zaak, die VIP's, die Lesbos bezoeken.
Als elke VIP weer twaalf vluchtelingen mee terug neemt is Lesbos zo van hun probleem af!
Quote
#43
Hoe zo Koningin Rania van Jordanië vluchtelingen bezoeken op Lesbos. Er zitten daar toch geen vluchtelingen meer volgens de informatie van Costas.
Quote
#44
Jawel hoor, er zitten daar nog ca. 3000 vluchtelingen  .... die  zijn ondergebracht in een vroegere militaire basis Moria vlakbij Pigi.
Maandag was Steffie de Pous bij ,,Pauw,, op de tv, ... zij is vrijwilligster op Lesbos en zij vertelde over hoe de toestand daar nu is ...

Als tourist heb je er geen last van, ze hebben nu alles beter in de hand als vorig jaar... zodra die mensen aan land komen worden ze er gelijk naar toe gebracht...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






btw. voor degene die alsnog overwegen om naar Lesbos toe te gaan ...
Die reizen zijn nu super goedkoop.... onze reis is nu in ieder geval  gehalveerd van prijs, dat scheelt dikke 500  euro's... Ik baal als een stekker Angry
Het is omdat ik mijn vakantiedagen al in het begin van het jaar  moest opgeven...!  maar als ik met de vut ben dan  boek ik nooit meer zo ver van te voren Big Grin
Quote
#45
---Tekst verwijderd door moderator---
Reden: Onnodig mensen kwetsen met beledigende teksten. Gelekaart
Quote
#46
@AvD wat is dit onder de gordel. Lees je reactie met kromme tenen.
Ken Wima niet persoonlijk, maar in haar posts is zij zeer begaan met Griekenland. Een excuus zal je sieren.
Quote
#47
Ach, het is net als met tickets. Niet meer kijken naar de prijs als je eenmaal geboekt hebt, daar schiet je helemaal niets mee op. Wij hadden nu ook goedkoper naar Kefalonia gekund. It's all in the game.
Quote
#48
(20 April 2016, 16:11)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@AvD wat is dit onder de gordel. Lees je reactie met kromme tenen.
Ken Wilma niet persoonlijk, maar in haar posts is zij zeer begaan met Griekenland. Een excuus zal je sieren.

Dit is weer een echte kees/cornelius/avd reactie, ik ken Wilma en haar man wel persoonlijk, het zijn hardwerkende mensen die het geld ook niet op de rug groeit en die Griekenland een warm hart toedragen.
Gelukkig zijn er nog mensen die zich niks aantrekken van de publieke opinie en toch weer naar Lesbos gaan.
duimpie
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#49
Signomi,

Zoals je kunt lezen zeg ik niet dat er geen vluchtelingen meer zijn op Lesbos, maar dat je ze niet ZIET.
Oftewel, je hoeft er niet mee te worden geconfronteerd.
En dat er alles aan gedaan wordt om de toerist het zo aangenaam mogelijk te maken.


Costas
Quote
#50
het is toch ook wel mooi dat alle reisorganisaties hun verantwoordelijkheid  nemen,
behalve natuurlijk neckermann dat in de reiswereld toch al jaren als zeer onbetrouwbaar  
bekent staat
Quote
#51
(20 April 2016, 10:16)Costas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goede zaak, die VIP's, die Lesbos bezoeken.
Als elke VIP weer twaalf vluchtelingen mee terug neemt is Lesbos zo van hun probleem af!

Jordanië vangt al meer dan een half miljoen vluchtelingen op.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#52
Wink 
Heel fijn te lezen hoe het nu is op Lesbos! Bedankt allemaal! Wij gaan, en we hebben er zin in! Wink 
Tips zijn altijd welkom!
Quote
#53
Marjan,

Fijn om te horen dat je naar Lesbos gaat!
En zoals de meeste mensen die eenmaal op Lesvos zijn geweest, zul je altijd weer worden aangetrokken door dit prachtige eiland.
Ook jij gaat weer terug, heb ik begrepen.

Mijn tip; Ga met de georganiseerde excursies mee, zodat je informatie krijgt over het eiland en de bewoners.
Zeker als je een excursie kunt krijgen met de Lesvoskenner bij uitstek, Dolf!
Ga daarna eventueel met een huur auto op pad.

En nog één tip; GENIET van elke dag op Lesvos.

Veel plezier!
Costas
Quote
#54
last minute reizen in mei naar Lesbos

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




eilanden
Quote
#55
(23 April 2016, 18:22)MPR! schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel fijn te lezen hoe het nu is op Lesbos! Bedankt allemaal! Wij gaan, en we hebben er zin in! Wink 
Tips zijn altijd welkom!

Zoals Costas al schreef probeer een "georganiseerde" excursie te doen.
Wellicht vindt je ook hier wel wat bij Pandora-travel. Van Sigrid vd Zee (Nederlandse dame die a jaren op Lesbos woont)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#56
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toerisme en situatie op Kos Markos 1 1.173 09 March 2020, 22:19
Laatste bericht: Nanny
  Stemmingmakerij en komkommertijd bij NOS Erwin 23 13.516 10 July 2015, 19:37
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)