Fodelianakis olijfolie                 
Speciale aanbieding voor Oríste leden!
#1
Speciaal voor Oríste leden mag ik van de eigenaars van Eligas Studio's & Apartments hier melden dat (familie)leden van het Oríste forum in de maand mei van dit jaar tegen een korting van ± 10% een twee-, of drie persoons studio kunnen huren. (Zolang de voorraad strekt.)

Het tarief voor een twee kamer studio in mei is € 25.- i.p.v. € 28.- per nacht.
Het tarief voor een drie kamer studio in mei is € 30.- i.p.v. € 33.- per nacht.

Eligas bevind zich, rustig gelegen, in het kleine oude centrum van Georgioupolis aan de noordzijde op Kreta aan een op 3 minuten lopen ± 9 km. lang, breed zandstrand. 

De dichtsbijzijnde luchthaven is Chania. Ook vanaf Heraklion is Georgioupolis goed bereikbaar.
Veel meer info lees je op hun site. Daar kom je door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 te klikken.


Als je gebruik wilt maken van de aanbieding schrijf je in de onderwerpregel van je email: Reserveringsaanvraag via Oríste.
Je kan de aanvraag in het Nederlands/Vlaams doen. Deze wordt in het Nederlands beantwoord.

Voor de goede orde meld ik dat ik geen enkel belang heb in deze. (Dus ook geen financieel belang.)

[Afbeelding: 243i8uv.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aanbieding van Eligas appartementen Buurman 0 1.931 10 March 2020, 15:36
Laatste bericht: Buurman
  AANBIEDING forumbezoekers martin 3 2.856 22 January 2011, 12:05
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)