Leuk klein eiland
#1
Wij (2 volwassenen en 1 kind van 10 jaar oud) zijn reeds enkele keren naar Samos geweest. We willen een keer een nieuw avontuur. Iemand een idee voor een niet te groot (liever juist klein) eiland (we zoeken zeker geen zon, zee, zu*pen lokatie). We zoeken niets groots maar wel iets moois. Voorkeur gaat uit naar appartement.

Grt. John
Nuenen
Quote
#2
Is Karpathos iets voor jullie?
Quote
#3
Sifnos, Serifos, Syros, ....
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Of Kythira!
Quote
#5
Persoonlijk zijn bij mij de Sporaden - dit zijn o.a. Skiathos, Skopelos en Alonissos -favoriet, waarvan imo Skopelos het meest te bieden heeft.
Quote
#6
Wanneer ik de wensen zo lees is Ikaria echt iets voor jullie.
Mooi en groen eiland met heerlijke dorpjes en stadjes.
Quote
#7
Thassos!
Quote
#8
Hier wordt John wel wijzer van Big Grin
Iedereen adviseert weer wat anders. Succes met je keuze!
Quote
#9
@john67, hier zit vast een leuk eilandje voor jullie tussen Smile

 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Kalymnos, mijn lievelings eiland.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Kythira, Lefkas, Ithaca, Kefalonia
Quote
#12
Naxos en/of Milos...
Quote
#13
Ithaca, het pareltje van de Ionische eilanden Smile

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Laat even je keuze weten, John? lol
Quote
#15
Ook de eilandjes Aegina, Hydra en Spetses. Gemakkelijke en vrij snelle verbindingen vanuit de haven van Piraeus. En egmakkelijk onderling te combineren. Drie eilandjes dicht bij mekaar, maar toch met een grote verscheidenheid ten opzichte van elkaar.
Zeker ook een aanrader, vooral als combinatiereis. Bijvoorbeeld elk eilandje een drietal dagen. En leuk om te combineren met een paar dagen Athene.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#16
Thassos is al genoemd en ik sluit me daar ook bij aan (uiteraard ;) )
Mocht je meer over het eiland willen weten, dan ben ik je graag van dienst!
Quote
#17
Karpathos ! Smile
Quote
#18
@John67: bekijk ze allemaal maar, geniet, en dan kom je toch weer terug naar Samos Smile
Quote
#19
Favoriete kleine eilanden van degenen waar ik was: Kythira, Andros, Skopelos.
Quote
#20
Oh ja, Naxos!
Quote
#21
(16 March 2016, 08:29)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@John67: bekijk ze allemaal maar, geniet, en dan kom je toch weer terug naar Samos Smile

Zo is dat Smile
Quote
#22
En dan heb je natuurlijk ook nog Skyros: vrij klein, vooral heel rustig, weinig toerisme, puur natuur,...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#23
Het kleinst van allemaal: Paxos! Prachtig wandeleiland.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De wereld is maar klein Nanny 3 1.147 02 September 2023, 11:30
Laatste bericht: Nanny
  Klein Athene. Aleko 5 4.098 31 March 2014, 12:16
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)