Grieksegids nieuws
Staking in GR 7.4.16
#1
Info uit 1 ander Forum:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes
Quote
#2
Ik hoorde op het nieuws dat er een 48 uurs staking is met het vliegverkeer naar Griekenland. Wel of niet goed daar heb ik geen mening over. Wel jammer voor Griekenland met de twijfelaars toeristen; Griekenland boeken of een ander land. Dit trekt veel mensen over de streep om toch maar voor een ander land te kiezen. Hier zit je als toerist echt niet op te wachten.
Quote
#3
(07 April 2016, 14:19)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hoorde op het nieuws dat er een 48 uurs staking is met het vliegverkeer naar Griekenland. Wel of niet goed daar heb ik geen mening over. Wel jammer voor Griekenland met de twijfelaars toeristen; Griekenland boeken of een ander land. Dit trekt veel mensen over de streep om toch maar voor een ander land te kiezen. Hier zit je als toerist echt niet op te wachten.

Vliegverkeer is een 24-uurs staking vandaag, net als dokters, verplegend personeel, ambulanciers, journalisten en leraren  Morgen is er een 24 uurs staking van de havenarbeiders die het ferryverkeer enigszins in de war kan sturen.
Een website waar stakingen/werkonderbrekingen worden aangegeven is
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook handig is het overzicht van zowat alle mogelijke vakbonden. Vaak wordt slechts aangegeven dat deze of gene vakbond een staking uitroept. Als enkel de vakbondsnaam met de afkorting weergegeven wordt, is het net o handig om op de lijst even te zien om welke beroepengroep het gaat.

Ook hier kan je op een kalender alle aangekondigde stakingen (in het Grieks) terugvinden: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Wat vinden jullie ervan. Ik begrijp het wel, gaat om de pensioenen. Naar de toeristen toe is het toch niet handig.
Quote
#5
Nee precies. Een kennis van mij zou vandaag naar Kreta vertrekken maar gaat nu pas zondag. Dan baal je wel. Die denkt volgende keer ook wel na of Griekenland wel zo handig is.
Quote
#6
Krijgt je kennis zoiets ook vergoed Vito. Alles ingepakt, huis spic en span, verlofdagen opgenomen, vakantie wordt ingekort. Dat is best balen.
Quote
#7
De vakantie werd op zich niet korter, alleen verschoven. Ze kreeg ook wel alternatieven voorgelegd maar wilde zelf perse naar Kreta omdat het weer daar het best was.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)