Foto's Santorini
#1
Hallo vrienden van Griekenland,
ondanks de staking toch een klein weekje naar Santorini geweest.
Foto's van deze wederom goed bevallen vakantie zijn te zien op mijn site Loving-Greece in de linkenpagina.
Goede zomer verder,
Yiannakis
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
Ziet er prachtig uit Yiannakis. Ik ben nog nooit op Santorini geweest en zit met het vooroordeel dat het daar wemelt van Duitsers. Is het trouwens ook een eiland voor wandelliefhebbers?

Ger
Quote
#3
Ger,
Toen wij er waren was het rustig. Geen overdaad aan Duitsers meegemaakt. Het is een vrij klein eiland en we hebben in het verleden en nu wandelingen naar alle uithoeken gemaakt. Meest vanuit het centraal gelegen Messaria. Hebben echter weinig kleine paden (monopatia) gevonden zodat je vaak langs de weg loopt. Maar niet alle wegen zijn even druk. Er rijden volop bussen. Zie KTEL Santorini.
Vanuit Thira loopt een paadje langs de kust (in mijn foto's opgenomen)naar Imerovigli, de laatste huizen. Naar Oia is ook te doen, maar het laatste stuk langs een kale weg. In juli na 12.00 uur niet aan te raden. Santorini is mooi voor een week. Combinatie met Naxos, wat in tegenstelling tot Santorini mooi groen is, is aan te bevelen.
Helaas is Akrotiri gesloten na een ongeluk een paar jaar geleden. Het hotel Artemis in Megalochori ligt lekker rustig, op de rand van de kaldera. Dorp met restaurantjes en bushalte dichtbij. Er is alleen een minimarkt en een bakker, dus nog vrij authentiek
Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)