Molyvos, Petra & Anaxos actuele situatie...
#15
(12 May 2016, 21:47)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja Patrick, dat van die kip en het ei snap ik. Vreemd, dat mijn reis omgeboekt is om via Lesbos naar Limnos te vliegen. Wanneer iedereen naar Lesbos wil wordt daar echt wel een extra toestel ingezet.

Zoals ik al schreef, in Nederland zijn er nog mogelijkheden om een pakketreis of een vliegticket te boeken bij een touroperator. In België is dat gewoon onmogelijk. En dat verwijt ik vooral de touroperators. Potentiële klanten kijken naar het aanbod. Als Lesbos daar niet bij is, tja dan gaan ze ergens anders heen. En dan gaan die touroperators in de pers zeggen: Er is totaal geen belangstelling voor Lesbos. Logisch toch.

Gelukkig zijn er nog mensen die hun vakantie zelf regelen en die kunnen met Aegean vanuit Brussel naar Lesbos (via Athene).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
RE: Molyvos, Petra & Anaxos actuele situatie... - door Patrick - 12 May 2016, 23:08

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Haven Molyvos Ernst 3 3.311 01 September 2019, 14:43
Laatste bericht: Ernst
  restaurant tip : the caravan (petra/anaxos) roefke 4 3.863 20 August 2018, 21:01
Laatste bericht: roefke
  Webcam Lesbos - Molyvos haven NikosMaria 12 12.071 20 June 2016, 14:46
Laatste bericht: NikosMaria
  Petra of Molivos mdoo 9 9.953 15 January 2015, 23:08
Laatste bericht: grek
  Irene appartementen of Irini resort, Petra greece67 0 4.024 18 September 2012, 10:55
Laatste bericht: greece67

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)