Voor de lezers: 1 mei boekenmarkt in Middelburg
#1
Tongue 
Voor iedereen die graag boeken leest die met Griekenland te maken hebben: 1 mei is de jaarlijkse grote boekenmarkt in Middelburg, Middelburg boekenstad, met één kraam in Griekse sferen  zwaaivlag

In onze kraam, herkenbaar aan de Griekse vlag, tal van Griekenland gerelateerde lees-, kijk-, blader-, leer- en uiteraard ook kookboeken. 20% van de opbrengst willen besteden aan een Grieks doel, we overleggen nog wat we precies gaan doen. Tips aan de kraam altijd welkom! 
Behalve 'Griekse' boeken hebben we uiteraard ook allerlei andere lees- kijk en themaboeken.

Meer info over het evenement Middelburg Boekenstad op: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hij staat genoteerd hoor Corry!

Nog nieuwe kookboeken binnen voor in de kraam? Tongue
Moet mijn inspiratie voor het kookblog op peil houden! Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Aan jouw kookboekencollectie kan ik vast niets meer toevoegen denk ik! 
Ben benieuwd...
Ik heb wel weer wat nieuwe aanwinsten  Smile
Quote
#4
Een aanrader voor wie graag over Griekenland leest   gremo en kletst. Corry's collectie is echt bijzonder en ze heeft ook nog eens bijna alle boeken zelf gelezen.
Mijn Griekenlandplankje vult zich elk jaar weer na een bezoek aan deze boekenkraam. Tot zondag! Iemand nog leestips?
Quote
#5
Voor wie komt morgen...  Smile
[Afbeelding: 2889gzc.jpg]
Quote
#6
We waren al van plan om naar de boekenmarkt te gaan, maar nu we deze foto gezien hebben vast en zeker! Tot morgen.
Quote
#7
Hallo Corry,

Sta je zondag 7 mei weer op de boekenmarkt in Middelburg?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
(27 April 2017, 09:48)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Corry,

Sta je zondag 7 mei weer op de boekenmarkt in Middelburg?

Volgens haar bericht in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wel Johan,
Als je laat weten dat je lid van Oríste bent ligt er zelfs een aardigheidje voor je klaar  Wink
Quote
#9
(27 April 2017, 10:54)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(27 April 2017, 09:48)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Corry,

Sta je zondag 7 mei weer op de boekenmarkt in Middelburg?

Volgens haar bericht in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wel Johan,
Als je laat weten dat je lid van Oríste bent ligt er zelfs een aardigheidje voor je klaar  Wink

Oeps, overheen gekeken Blush
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#10
Jaaaaaaa, we staan er weer! In de (enige..) kraam met de Griekse vlag  Smile   En ook de enige (denk ik) kraam met wat lekkers te eten... 

Dit weekend ben ik beetje aan het uitzoeken wat er mee gaat. Ik heb redelijk wat nieuwe boeken, en ruim dit keer ook een beetje op: een deel van de collectie gaat voor kleine prijsjes weg. 

Ik vrees alleen dat ik voor jouw kookboekencollectie misschien wel niet veel nieuws heb, Johan.. je hebt al zoveel! 

Behalve de reguliere collectie neem ik ook paar dozen boeken in het Nieuwgrieks mee, voor de liefhebbers die de taal (goed) machtig zijn. En een stapel boeken in het Engels. En Lychnari's en Griekenland Magazines.

Hieronder wat voorbeelden.



[Afbeelding: 4voj86.jpg]

[Afbeelding: 30wa7f4.jpg]

[Afbeelding: 167uvef.jpg]
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#11
Heb je Zorba de Griek nog in het Nederlands op de kop kunnen tikken Corry?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
@Johan, helaas nog niet. Ik laat je weten zodra dat wel zo is, maar is vrijwel niet meer te vinden volgens mij. Alleen dus in het Engels.
 Maar wie weet, het marktseizoen is weer losgebarsten en ook 5 mei ga ik nog op jacht naar nieuwe vondsten!
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#13
Oké, dank je! Ik kom de 7e zowiezo even langs!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#14
(29 April 2017, 20:11)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oké, dank je! Ik kom de 7e zowiezo even langs!

Zowel op bol.com als boekwinkeltjes.nl staat dat boek 2e hands Johan.
Quote
#15
(29 April 2017, 21:51)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(29 April 2017, 20:11)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oké, dank je! Ik kom de 7e zowiezo even langs!

Zowel op bol.com als boekwinkeltjes.nl staat dat boek 2e hands Johan.

Dank voor je tip John!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boekenmarkt 7 mei in Middelburg Corry 3 1.763 07 May 2023, 19:54
Laatste bericht: JohanV
  Boekenmarkt in Middelburg 1 mei Corry 2 2.269 01 May 2022, 23:32
Laatste bericht: JohanV
  Boekenmarkt in Middelburg 21 augustus Corry 5 2.435 28 April 2022, 10:01
Laatste bericht: Xristina B
  Boekenmarkt Middelburg 5 mei Corry 2 1.957 05 May 2019, 10:44
Laatste bericht: JohanV
  6 mei boekenmarkt met Griekenlandboeken in Middelburg Corry 2 2.245 28 April 2019, 12:20
Laatste bericht: Corry
  Boekenmarkt Middelburg = 7 mei 2017 Corry 1 2.432 06 May 2017, 20:18
Laatste bericht: Corry
  morgen boekenmarkt Middelburg #Griekenlandboeken Corry 6 5.491 02 May 2015, 19:56
Laatste bericht: Corry
  21 juli - boekenmarkt Middelburg met 'Griekse' boeken... Corry 0 2.293 19 July 2014, 16:42
Laatste bericht: Corry
  Lieve lezers... WilmaHollander 0 2.120 18 December 2013, 14:56
Laatste bericht: WilmaHollander
  Toevallig 5 mei in (de buurt van) Middelburg? Corry 15 12.032 06 May 2013, 23:07
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)