Even voorstellen
#1
Hallo,

Ik ben Debbie en kijk regelmatig op dit forum dus besloot ik me maar te registreren. Sinds mijn vakantie op Kreta in 2013 is Griekenland mijn favoriete vakantieland geworden hoewel ik er nog maar twee keer ben geweest. Ik ben nu bezig om mijzelf Grieks te leren en ik hoop dat ik dit jaar weer op vakantie kan.

Vriendelijke groetjes
Debbie
Quote
#2
Hoi Debbie,

Welkom op dit leuke forum. Ik ben zelf in 2008 voor het eerst in Griekenland op vakantie geweest en sindsdien ook verliefd op het land. Veel plezier hier op het forum en straks weer in Griekenland!

Groetjes van je naamgenoot, Debbie! Smile
Quote
#3
Hoi Debbie.

Welkom en veel lees en schrijfplezier op dit leuke en gezellige forum
Quote
#4
hallo Debbie
van harte welkom
Quote
#5
Welkom hier Debbie!
Quote
#6
[Afbeelding: welkom.gif]

Welkom op Oríste Debbie!

Héél veel lees- en schrijfplezier hier op het forum.

PS: En mocht je nog een mooie/leuke foto hebben voor de rubriek
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




stuur 'm gerust in en wie weet.........

Groet,

Ger
Quote
#7
Welkom hier Debbie Big Grin zwaaivlag
Quote
#8
Hartelijk welkom hier, Debbie.

Voor elk wat wils op dit forum, dus je zult hier waarschijnlijk wel je gading vinden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Vooral de lekkere recepten van Johan.
Quote
#10
Hallo Debie,

Zo begon het voor ons ook.
Eerst op vakantie, dan nog een keer en daarna het hek van de dam. We zijn er maar gaan wonen, scheelt aardig reizen en je bent direct op de plek waar je wilt zijn.

Nu af en toe twee weekjes naar Nederland, om wat familie op te snuiven, waarna we weer naar huis gaan. Zon, zee, strand en heel veel mooi weer.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)