Trouwen in Griekenland, wie wil dat nu niet?!
#1
Lieve leden,

Graag breng ik mijn bedrijf
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




onder de aandacht! Samen met een klein (maar heel fijn!) freelance team in Nederland en Griekenland richten wij ons op het plannen en stylen van bruiloften in Griekenland! 

Mijn naam is Bobbie (of mijn Griekse naam, Foteini) en ik ben zelf van Griekse afkomst, maar woonachtig in Nederland. Onze organisatie is nog maar net gestart, echter zijn wij stuk voor stuk doorgewinterde professionals op het gebied van weddingplanning, styling en fotografie. Onze bruiloften zijn geen cookie-cutter bruiloften, maar hip, trendy en vooral heel persoonlijk. Of je nu gaat voor een grote bruiloft of een intieme strandbruiloft, wij kunnen het regelen. 

Neem een kijkje op de website en we hopen snel van jullie te horen,

Team Sand + Lace Events 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





sayhello@sandnlace.com
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)