Enquete: imago Griekenland
#1
Hallo allemaal, kalimera,

Ik ben op dit moment aan het afstuderen en doe daarvoor onderzoek naar het huidige imago van Griekenland.
Zou u mij misschien willen helpen door het invullen van een enquête?
De enquête is te vinden via onderstaande link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De resultaten van de enquête zal ik gebruiken voor het onderzoek.
De enquête is volledig anoniem en zal ongeveer drie minuten in beslag nemen.

Alvast bedankt voor uw tijd en hulp! Efcharistó! [Afbeelding: smile.gif]

Met vriendelijke groet,

Nina
Quote
#2
Nina, heb je dit ook op niet-Griekenland sites of fora geplaatst? Want je krijgt hier natuurlijk een heel positief beeld, maar ik denk niet wat de gemiddelde Nederlander van Griekenland denkt en vindt.
Quote
#3
Heb de enquête in gevuld
Quote
#4
(25 April 2016, 06:24)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nina, heb je dit ook op niet-Griekenland sites of fora geplaatst? Want je krijgt hier natuurlijk een heel positief beeld, maar ik denk niet wat de gemiddelde Nederlander van Griekenland denkt en vindt.

Hoi Vito,

Ja, dat heb ik gedaan! Bedankt voor de tip!

Groetjes,
Nina
Quote
#5
(25 April 2016, 11:31)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heb de enquête in gevuld

Hoi Petross,

Super! Hartstikke fijn, bedankt!

Groetjes,
Nina
Quote
#6
Heb hem ook ingevuld. 

Mvg 
Martin
Quote
#7
Gistermiddag ook gedaan.
Succes met je onderzoek.
Wim
Quote
#8
Ik ook, ben wel benieuwd als je alles binnen hebt hoe het imago van Griekenland eruit ziet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
Heb hem gisteren ook al ingevuld. Ben ook benieuwd naar het resultaat.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Gedaan en succes!
Quote
#11
Ingevuld, succes met Uw onderzoek
Quote
#12
Ook ik heb de enquete ingevuld, het is alleen iets moeilijk omdat het puur om de vakantieganger gaat....en ik woon in Griekenland....
Quote
#13
Hallo Nina,

Ik heb de enquête ook ingevuld, maar wel vanuit het oogpunt dat ik hier permanent woon. Ik heb weliswaar de ervaring meegenomen die ik in de jaren hiervoor als vakantieganger heb opgebouwd. Een goede mix dus Smile

Succes met je afstudeeropdracht.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#14
Bedankt allemaal voor het invullen van de enquête! Super fijn!

Ik heb er nog een aantal nodig! Dus wie kan mij nog helpen? :)
Quote
#15
Dag Nina

Ik heb de enquete ook ingevuld.

Groetjes
Quote
#16
Ook ingevuld! Succes!
Quote
#17
Ik was begonnen je enquete in te vullen maar heb m niet afgemaakt omdat ik ook dacht dat het ging om het idee dat de mensen die niet in Griekenland wonen over het land hebben. Ik zie nu dat anderen in vergelijkbare situaties de enquete wel afmaakten. Krijg je dan geen vertekend beeld? Zal ik m toch maar voor je invullen?
Quote
#18
Nina, ik heb hem net ik denk op de valreep  ingevuld,
Heel veel succes met je afstudeeropdracht . 
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#19
Zojuist enquete ingevuld. Veel succes met je afstuderen en laat als het kan nog iets over de uitkomst van je onderzoek weten op dit forum.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Enquete: Griekenland als vakantieland Ger 23 6.165 21 January 2018, 14:48
Laatste bericht: jerichrome
  enquete op het Griekenland net metaxa 13 8.712 15 September 2013, 20:19
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)