modules Grieksonline
#1
BASISWERKWOORDEN 1

Vind jij de Griekse werkwoorden ook zo lastig?
Al die vervoegingen? 
En dan ook al die onregelmatige werkwoorden?
Nu is er een handige, leuke en leerzame module te koop bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




die je het
leren vergemakkelijkt en leuker maakt!

68 basiswerkwoorden volledig vervoegd (dus ook alle persoonsvormen) in de belangrijkste tijden/wijs: 
tegenwoordige tijd - ik geef δίνω
toekomende tijd-2 - ik zal geven θα δώσω
verleden tijd-aorist - ik gaf/ik heb gegeven έδωσα
onbepaalde wijs-2 - ik wil geven θέλω να δώσω

Maar liefst 4900 ingesproken werkwoordsvervoegingen!
Je kunt zelf je niveau aanpassen:
tijd 1 als je alleen maar "tegenwoordige tijd" wilt, of tijd 2 als je de "onbepaalde wijs of toekomende tijd" wilt,
tijd 3 voor "de verleden tijd". Je kunt het zelf aan-en uitzetten. Ook kun je informatie krijgen over de werkwoorden door
op de groene "i" die voor het woordje werkwoorden staat te klikken.
Ook kun je werkwoorden in een persoonlijke lijst zetten, zodat je daar de voor jou belangrijke of moeilijke werkwoorden kunt zetten.
En je kunt oefenen zoveel je wilt!

-luisteren (je hoort hier de door jou gekozen werkwoorden at random) 
-meerkeuze (kies uit 4 de gevraagde vorm)
-invullen (typ zelf de gevraagde vorm in en leer zo ook de spelling)
-memory (je kent het vast nog wel van vroeger, ken je de vertaling onthoud dan ook nog eens waar het kaartje lag..)
-raden (onze variant op het spel galgje met in de hoofdrol de familie "uil"; houd ze bij elkaar, ook de uilskuikens!)

Wil je eerst eens kijken en iets uitproberen?
Natuurlijk kan dat!
Neem eerst even een kijkje door op de groene balk te klikken "bekijk mogelijkheden" en zie wat je er allemaal kunt vinden.
Wil je al meteen aan de slag, ga dan naar "gratis modules" in de blauwe bovenbalk en ervaar zelf hoeveel mogelijkheden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heeft!
Heb je vragen of opmerkingen?
Laat het ons weten en stuur ons een mailtje:
info@grieksonline.nl 


[Afbeelding: 257dabn.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Met Grieksonline hoef je je niet te vervelen! petra mens-omtzigt 0 1.171 30 April 2020, 08:46
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Feestelijke korting op het unieke online-book van www.grieksonline.nl petra mens-omtzigt 0 1.430 15 November 2019, 10:45
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  grieksonline ebook dat is grieks voor mij petra mens-omtzigt 3 1.739 02 May 2019, 09:40
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Nieuwe module bij Grieksonline! petra mens-omtzigt 0 1.719 28 December 2016, 19:01
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Video-uitleg leermodules GrieksOnline petra mens-omtzigt 0 1.859 14 August 2016, 09:38
Laatste bericht: petra mens-omtzigt

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)