Het dierenoppas netwerk heeft een nieuwe site.
#1
Beste mensen,
 
Met vreugde mogen wij u vertellen dat de voor-elkaar website een nieuw gezicht heeft gekregen, met heel veel meer functies.
In het verleden was u al eens lid van dit sympathieke netwerk. Maar misschien heeft u niet verlengd omdat de site wat onhandig functioneerde?
 
 
 
Wat is nieuw?
·         
Het formaat  past zich makkelijk aan, dus goed leesbaar op de PC, tablet of telefoon.
·         Alle leden kunnen inloggen en hebben nu zelf direct toegang tot hun eigen profiel (via mijn account): kunnen foto's wisselen, tekst wijzigen en/of hun oproep zelf op non-actief (grijs) zetten. En weer activeren wanneer nodig.
·         U kunt favorieten aanmaken (met commentaar)  en deze ook weer verwijderen.
·         Er zijn meer en betere zoekvakken.
·         Zoeken kan nu ook met gebruikmaking van "filters".  Alleen mensen met ervaring , of alleen stellen, u filtert ze er makkelijk uit. Alleen honden, of met onkostenvergoeding, alles kan.
·         De oppasadressen binnen Nederland kunt u filteren op provincie.
·         De buitenlandadressen staan chronologisch vermeld, u filtert zelf de landen. Hierdoor staan ALLE nieuwe aanmeldingen op de laatste pagina.
·         De 4 nieuwste aanmeldingen verschijnen bovendien op de homepage onderaan, zo bent u altijd op de hoogte van nieuwkomers.
·         Mailen met andere leden gaat via een verzendvak in het profiel, u hoeft geen eigen mailprogramma meer te hebben. Een kopie van uw bericht wordt u toegestuurd.
·         Wachtwoord vergeten? Vraag automatische een nieuwe aan.
 
Er is dus meer geautomatiseerd, maar wij houden nog steeds een vinger aan de pols. We zijn er zeker van dat u veel meer plezier gaat beleven aan de nieuwe functionaliteiten van de voor-elkaar website.
Neem eens een kijkje op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 en misschien vind u iemand die voor uw (huis)dieren wil zorgen tijdens afwezigheid !
Quote
#2
Een beetje introductie zou niet slecht zijn geloof ik. Zo weet geen mens waarover het gaat.
Quote
#3
Huh Huh Huh Huh Huh
Quote
#4
Onze dames gaan mee op vakantie. niks oppassen.  Angry
Quote
#5
(12 May 2016, 22:28)Marian55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Onze dames gaan mee op vakantie. niks oppassen.  Angry

Waarom zo boos, als je een goede en betrouwbare oppasser hebt voor je dieren, niks mis mee...

Zonder oppasser zou ik nooit mijn vader kunnen opzoeken in Nederland, geen vliegmaatschappij die mijn complete dierentuin meeneemt  Tongue
Mijn oppasser is mijn beste vriend en/of mijn zoon.
Quote
#6
Precies, ik doe mijn paarden en de kat er geen plezier mee ze mee te nemen in het vliegtuig Big Grin
Quote
#7
ik ben helemaal niet boos, dat gezichtje dat waren mijn stampvoetende Pomeranians die ontzettend graag op vakantie gaan. 
iedereen mag doen wat ie wil. wij hebben een hondenpension in de familie....ik zeg daar niks over. ik zal er volgende keer een uitleg bij zetten.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)