Een eigen rubriek of blog op dit forum?
#1
Het forum loopt inmiddels alweer een hele poos en steeds meer Griekenland-liefhebbers weten het te vinden. Behalve dat er slechts een kleine groep lezers is dat ook daadwerkeijk interactief meedoet is er dagelijks een enorme groep gasten die alleen meelezen. Het zou natuurlijk erg leuk zijn als we ook deze anonieme lezers kunnen overhalen om actief mee te doen en zelf ook berichten gaan plaatsen.

Ik krijg regelmatig opmerkingen van lezers met vragen over de aanwezige onderwerpen op het forum. Moet er niet een "receptenrubriek" bijkomen of een rubriek over bijvoorbeeld puur toeristische items? Eerlijk gezegd weet ik het niet hoor, als ik de receptenrubrieken op andere fora bekijk is het daar wel erg stil en toeristische info hebben we al in overvloed op de Startpagina-prikborden.

Toch heb ik wel een ideeetje op dit gebied:
Er zijn ongetwijfeld lezers die erg veel interesse en/of verstand hebben van een bepaald Griekenland-gerelateerd onderwerp. Je weet bijvoorbeeld erg veel over (een bepaald aspect van) de Griekse keuken, je bent een fervente ouzo-glaasjes of Griekse postzegels -verzamelaar (ik noem maar een zijstraat) of je bent al jarenlang helemaal verknikkerd aan jouw mooiste eiland in Griekenland. Je hebt echter niet de tijd/kennis/mogelijkheden om een eigen forum op te starten. Bovendien moeten we ons afvragen óf er wel een nieuw forum bij moet, er zijn er immers al zo veel.

[Afbeelding: tip4.jpg]Misschien wil je wel een eigen "blog" opstarten waar je zo nu en dan iets in schrijft? Het kan allemaal.

Op dit forum komt indien er belangstelling voor bestaat een nieuw hoofdstuk "Rubrieken van forum-leden". Daar kan iedereen een bepaalde rubriek aanvragen en daar zelf de moderator van worden. Ik zorg als webmaster voor de techniek, de software-updates en de webspace; de inhoud van die eigen rubriek wordt geheel onderhouden door de aanvrager in kwestie. Ik bemoei me er dus helemaal niet mee. Voor alle duidelijkheid: er zijn geen kosten en/of verplichtingen aan verbonden.

Ik ben reuze benieuwd of er leden zijn die dit wel iets vinden. Laat in dat geval even iets weten via de link "contact" onderaan deze pagina.


Ger
Quote


Berichten in deze discussie
Een eigen rubriek of blog op dit forum? - door oriste - 17 July 2010, 11:27
RE: Een eigen rubriek of blog op dit forum? - door Ger - 18 February 2011, 07:56
RE: Een eigen rubriek of blog op dit forum? - door Aleko - 18 February 2011, 14:27
RE: Een eigen rubriek of blog op dit forum? - door oriste - 19 February 2011, 16:22

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Information Hoe plaats ik een youtube-filmje op het forum? Ger 7 18.315 29 November 2017, 12:14
Laatste bericht: Deere8400
  Een eigen plekje op Oríste? Dat kan! Ger 4 5.566 15 March 2015, 20:29
Laatste bericht: Ger
Information Inloggen op dit forum? Snel en eenvoudig oriste 2 9.679 28 June 2011, 13:37
Laatste bericht: Ger
Information Wat is wageral.nl? / Waarom dit forum? Ger 5 13.679 29 April 2011, 12:39
Laatste bericht: Edwin
Information Hoe foto's te plaatsen op dit forum? Ger 0 22.544 25 October 2010, 17:55
Laatste bericht: Ger
  Suggesties voor dit forum? Laat het weten! oriste 8 12.315 14 May 2010, 12:25
Laatste bericht: Yvon
  Problemen met registreren op dit forum? oriste 1 3.615 16 April 2010, 15:52
Laatste bericht: oriste
  Enkele aanpassingen op dit forum oriste 3 5.854 11 August 2009, 20:09
Laatste bericht: edbe
  Wat vindt U van dit forum?? oriste 1 4.764 27 May 2009, 19:53
Laatste bericht: djdakman

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)