Praktijk Dr Renske overgenomen.
#1
De Praktijk van Dr Renske in Pythagorion (Samos) is overgenomen door Fr. Dr.Yoanna Chatzioannou.

Tel.0030 2273061522
Ze spreekt ook Duits.
Openingstijden: Maandag-Vrijdag dagelijks van 10-14 uur.
Als het dringend nodig is komt ze ook naar jou hotel of App
Quote
#2
Ja, een paar jaar geleden was ze ineens weg, Renske van der Mast. Terug naar Nederland. Ik las hier waarom: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Informatief artikel.
Quote
#3
(16 May 2016, 18:02)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja, een paar jaar geleden was ze ineens weg, Renske van der Mast. Terug naar Nederland. Ik las hier waarom: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Informatief artikel.

Dank, was inderdaad heel informatief.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Dat is grappig. Renske en haar man zijn mijn vrienden. en ze zijn nu bij ons in onze mooie Drenthe.
Quote
#5
nog grappiger omdat Renske nederlands is. lange tijd geleden moest mijn vrouw met onze Eleonora naar de huizenartsenpost in het weekend en toen ze de naam hadden doorgesproken van Nora zeiden ze wij hebben ook een griekse arts hier en dat vond ik grappig omdat net als bij mij in griekenland 20 jaren ergens anders wonen doen ze automatisch de nederlander een griek en andersom . in griekenland ben ik de Hollander en zij was hier de Griekse .
Quote
#6
Wat bijzonder. Ik zou bijna vragen of je haar de groeten wilt doen, maar ik denk niet dat ze zich mij weet te herinneren tussen al die patiënten die haar praktijk bezochten. Heeft ze geen heimwee? Ze was daar zo mooi gevestigd, in het straatje met de mandarijnenbomen.
Quote
#7
ik doe het zeker Tina.ik laat het je weten op de facebook .ze zijn 2 prachtige mensen ik ben blij dat ze in Hoogeveen zijn .
Quote
#8
Prima kundige dokter met goede diagnoses en heeft mij en mijn vrouw ook Nora geheten geweldig geholpen.
Ja, ook wij waren o.a. genoopt Griekenland te verlaten omdat de gezondheidszorg ernstig te kort schoot.
Ik wens haar dan ook een goede toekomst toe.

Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)