Dreambox problemen
#1
Wie kan mij helpen ik heb sinds kort een nieuwe modem en sneller internet van Ziggo(Ubee modem).

Voorheen had ik versatel internet.

Nu is het probleem dat mijn modem geen dreambox ziet en dus geen zenders,terwijl dat met versatel geen problemen gaf.

Free to air ziet hij wel maar dat gaat niet over de modem.

Dus wie kan mij aub helpen.
Quote
#2
Hallo Theeke,

Van dit soort systemen ken ik voorlopig nog niks, en ik heb er verder op dit forum nog niets over gelezen.
Maar misschien zou je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je probleem eens kunnen uitzoeken of voorleggen.

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#3
(18 July 2010, 13:14)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Theeke,

Maar misschien zou je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je probleem eens kunnen uitzoeken of voorleggen.

Of, als dat niets oplevert, op het
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
misschien je modem eens ressetten ???
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#5
en theeke ben je al wat wijzer geworden?
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#6
(26 July 2010, 14:51)edbe schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en theeke ben je al wat wijzer geworden?

Nee nog niet edbe sorry voor late antwoord
Quote
#7
heb je de modem al eens gereset ??
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#8
(23 September 2010, 11:45)edbe schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heb je de modem al eens gereset ??

Heb ik al eens gedaan nu weet ik sinds gisteren dat het probleem misschien was, dat versatel een router in de modem ingebouwt heeft en ziggo niet, dus ik moet opzoek naar een modem en als het goed is is dan mijn probleem opgelost

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Problemen met Topfield TF5000CI 14 17.532 31 August 2011, 01:34
Laatste bericht: purmer1

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)