Grieksegids nieuws     
Geocaching in Griekenland
#1
Sinds een poosje zijn mijn echtgenote en ik verknikkerd aan geocaching. Als we eventjes de tijd hebben kunnen we het niet laten om er weer een paar op te lossen. Hier in het Zuid-Limburgse kan je je hart ophalen wat dat betreft.
Ik zie net dat de kaart van Griekenland helemaal vol staat met locaties; er is vrijwel geen streek waar er geen te vinden is. Zoom maar eens in op 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Het schijnt er ook helemaal 'hot' te zijn, ook onder de Grieken zelf. Toevallig onlangs een leuke docu gezien op de Griekse TV over dit fenomeen.

Wie van de leden doet ook aan geocaching? Ook al leuke ervaringen in Griekenland opgedaan?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






NB: We zijn nog maar beginers hoor; gebruiken geen ingewikkelde apparatuur maar gewoon een app op de smartfone, dat werkt prima!
Quote
#2
Leuke hobby @Ger, alleen heb ik geen smartfone, ik moet het nog met deze doen, ze zijn wel multi functioneel, voor hem en haar, vooral die laatste. Big Grin  Big Grin  Big Grin

[Afbeelding: 1zqt2s7.jpg]

offtopic2 Of mag dat ook niet van mevrouw Simons, telefoons zijn alle 2 zwart.  oops
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(23 May 2016, 19:14)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuke hobby @Ger, alleen heb ik geen smartfone, ik moet het nog met deze doen, ze zijn wel multi functioneel, voor hem en haar, vooral die laatste. Big Grin  Big Grin  Big Grin

[Afbeelding: 1zqt2s7.jpg]

offtopic2 Of mag dat ook niet van mevrouw Simons, telefoons zijn alle 2 zwart.  oops

Arthur wat een rare tandenborstel is dat op die rechter foto Big Grin

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#4
Hoi Ger, wij zijn ervaren geocachers  als ik dit mag zeggen we doen dit al 6 jaar met ruim 3000 founds  we doen
dit ook in Griekenland en zelfs in Athene is een hoop te vinden. Morgen gaan we naar Griekenland en onze Gps´en zijn al weer geladen
met de nodige caches die we willen vinden. Wij hebben zelfs een FFT op Lesbos. Als je de cache had gevonden kon je ook nog even langs de eigenaar van de cache via een coördinaat kwamen wij bij het huis van de eigenaar. Daar aangekomen kwam er een mannetje uit het huis. Wij dachten dat het een Griek was, maar het was een Belg die daar woonde. Gezellig even wat gedronken en wij konden zelfs blijven eten. maar dat hebben wij maar niet gedaan. Dit was een van onze leuke ervaringen met het Geocaching in Griekenland.
Quote
#5
(23 May 2016, 21:54)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Ger, wij zijn ervaren geocachers  als ik dit mag zeggen we doen dit al 6 jaar met ruim 3000 founds  we doen
dit ook in Griekenland en zelfs in Athene is een hoop te vinden. Morgen gaan we naar Griekenland en onze Gps´en zijn al weer geladen
met de nodige caches die we willen vinden. Wij hebben zelfs een FFT op Lesbos. Als je de cache had gevonden kon je ook nog even langs de eigenaar van de cache via een coördinaat kwamen wij bij het huis van de eigenaar. Daar aangekomen kwam er een mannetje uit het huis. Wij dachten dat het een Griek was, maar het was een Belg die daar woonde. Gezellig even wat gedronken en wij konden zelfs blijven eten. maar dat hebben wij maar niet gedaan. Dit was een van onze leuke ervaringen met het Geocaching in Griekenland.

Geocaching schept inderdaad vaak leuke banden; dat hebben wij inmiddels ook al kunnen ervaren. Een ander voordeel is dat je vaak op mooie plekken komt waar je normaliter niet zo gauw zou komen. We hebben al flink wat 'gecachst' in Zuid-Limburg, Belgische Ardennen en Luxemburg, dit jaar volgt onze primeur in Griekenland........
Quote
#6
Ga je dat met een smartphone doen Ger? let wel op dat sommige apps data verkeer nodig hebben om de kaarten te laten lopen. Anders kun je beter een Gps aan schaffen.
Quote
#7
(25 May 2016, 14:10)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ga je dat met een smartphone doen Ger? let wel op dat sommige apps data verkeer nodig hebben om de kaarten te laten lopen. Anders kun je beter een Gps aan schaffen.

We zijn nog in een 'verkennende' fase. Mochten we inderdaad de smaak te pakken krijgen dan gaan we waarschijnlijk wel een echte GPS aanschaffen. Heb jij nog eventuele tips qua merk en/of ervaringen met een specifiek toestel?

Bij de app 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kan je caches opslaan voor offline gebruik voordat je op pad gaat. Dat doen we op een plek waar wifi is. Daarna gaan we dus geheel offline op ons doel af zonder datakosten te genereren. Dat werk tot nu toe perfekt!
Quote
#8
Hoi Ger. hier even een berichtje uit Aegina Greece. Wij hebben Garmin toestellen Dakota 20 en een Oregon 650t beide fijne toestellen maar de dakota is wel een oudere type maar veel nauwkeuriger en minder afwijking. De Oregon is moderne heeft een aanraak scherm en is helderder, alleen iets minder nauwkeurig en wil nog wel eens vastlopen. Ik had wel 1 van de eerste types de laatste types zijn wel wat beter wat ik zo hoor. En er is vandaag ook ge, geocachst 3 stuks  gevonden op het eiland.
Quote
#9
Zijn er inmiddels meer mensen met leuke ervaringen m.b.t. Geocaching in Griekenland?
Één ding is zeker, er liggen er duizenden door het hele land verspreid volgens de interactieve kaart.

[Afbeelding: sdmjhd.jpg]
De eerstvolgende keer ga ik er zeker een paar zoeken.
Quote
#10
Heb er zelf eentje verstopt in Mei op het eiland Angisrti heb het eerst logje binnen dat hij gevonden is. de cache heet, Between skala and Megalochori.
Quote
#11
(12 June 2017, 16:07)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heb er zelf eentje verstopt in Mei op het eiland Angisrti heb het eerst logje binnen dat hij gevonden is. de cache heet, Between skala and Megalochori.

Heb je dan ook iemand ter plekke die de cache voor je onderhoudt Petross? Ik kan me voorstellen dat je niet even kunt gaan kijken als er iets mis mee is. Alhoewel het natuurlijk een erg goed excuus is om even naar Griekenland te gaan Wink .
Wat is de GC-code van je cache? Dan ga ik eens even kijken (op de kaart uiteraard).

Edit: heb 'm al gevonden; leuke cache!
Quote
#12
Hoi Ger, ja had wel wat voeten in de aarde om de cache Reviewer zo ver te krijgen dat hij mijn cache online zette met een klein leugentje zette hij hem toch online. Ik kom toch zeker 2 keer per jaar in Athene dus een over tochtje naar Angistri zit er dan wel in als het moet.

[Afbeelding: 2822cxs.jpg]
 
[Afbeelding: 1r3q6s.jpg]
Quote
#13
Al een tijdje lees ik dit leuke forum. Nu wordt het eens tijd om zelf ook actief bij te dragen en een berichtje te plaatsen. Aangezien wij Geocachen enorm leuk vinden zal ik wat van onze ervaringen delen.

Wij Geocachen sinds 2003. Ondanks dat het een prachtige hobby is, zijn we niet overdreven fanatiek. Geocachen soms een hele periode niet en dan weer wel. Hebben nu in totaal 480 gevonden, waarvan ik denk bijna 50 op een aantal Griekse eilanden. Niet op het Griekse vaste land. Het merendeel van de Griekse caches vonden we op Lesbos. Hier gaan we vrij regelmatig naar toe gaan omdat we verknocht zijn aan dit eiland. Er komen daar regelmatig nieuwe caches bij dus zijn er altijd wel mogelijkheden tot Geocachen. Dit zal in de rest van Griekenland niet veel anders zijn. Gisteren net teruggekomen van 2 weken Lesbos, echter dit keer niet aan het Geocachen geweest omdat we gewoon weg te lui waren na een drukke periode thuis en op het werk. Bij ons volgende bezoek komt het vast wel weer.
Naast Lesbos, zijn we ook aan het Geocachen geweest op Samos, Kefalonia en Khytira. Daarnaast hebben we eens 1x Turkije aangedaan en vanuit daar een uitstapje gemaakt (omdat we Griekenland erg misten) naar 1 van de meest oostelijk gelegen Griekse eilandjes Megisti (ook wel Kastellorizo genoemd). Een eilandje van ongeveer 9km2, +/- 500 inwoners en 1 Geocache welke we opgezocht en gevonden hebben

Onze eerst Geocache in Griekenland was in 2004. Vanuit onze eigen ervaring vonden wij aanvankelijk de kwaliteit van de Griekse Geocaches een stuk minder dan hier in Nederland. In de loop der jaren zagen we dit wel verbeteren. Het Geocachen heeft ons ook op de Griekse eilanden naar de meest mooie plekken gebracht. Een aantal plekken hadden we zonder het Geocachen nooit gezien. Sommige Geocaches hadden lage moeilijkheidsgraad en waren eenvoudig vinden. Andere waren hadden een hoge moeilijkheidsgraad en vergden de nodige inspanningen en soms ook moed. Klimmen over rotsen, tegen steile hellingen omhoog of naar beneden, dieren ontwijkend, door en over het water en dwars door doornstruiken heen. Je kunt het zo gek niet bedenken of we kwamen het wel tegen. Regelmatig de benen flink geschaafd en vol met doorns gehad en ook verschillende kneuzingen opgelopen (en toch maar blijven roepen dat het Geocachen zo mooi is). Ik kan niet echt zeggen welke ik nu het meest mooi vond. Dat zijn er meerdere. Sommige zijn me meer bijgebleven dan andere.

Bijvoorbeeld dat we in de bergen over onverharde wegen het pad naar een Geocache zochten. Geen goede kaart mee en de weg werd slechter en slechter. Klakkeloos het pijltje op de GPS volgen, sla maar een pad in en zie maar waar we uitkomen. 1 Van de ingeslagen paden liep dood en kwam uit bij een vervallen huisje met kippen daaromheen. Om te kunnen keren moesten we het erf een stukje op, waarop vervolgens een woeste oude Griek met blouse open naar buiten kwam gestormd. Dit op zo'n manier dat we dachten die pakt een buks en gaat ons beschieten. Vrouwlief uitgestapt om te voorkomen dat ik bij het keren van de auto over loslopende kippen en tegen een ren zou rijden. De man maar tieren in gebrekkig duits. Wij denken dat hij dacht met Duitsers van doen te hebben en die zijn bij de oudere Grieken nog steeds niet altijd even gelieft. Met een mengelmoesje van Griekse en Nederlandse woorden bedaarde de beste man wat, boden wij excuus aan en met een vriendelijke groet naar hem en een twijfelachtige groet van hem naar ons, konden wij onze weg vervolgen. Uiteinelijk hebben we de Geocache geeneens gevonden, maar de toch blijft deze tocht ons altijd bij.

Ook was er een Geocache waarvoor je een "vergeten" mijn in moet. Zaklamp mee, vrouwlief met een stok in de hand voorop aangezien de informatie over de Goecache aangaf dat de mijn vol met spinnen zit. Op dit punt is zij stoerder dan ik. Spinnen heb ik zo ongeveer een fobie voor. Klein of groot, maakt niet uit. Ik heb zo'n beetje de hele tijd met mijn gezicht richting de grond gelopen om maar niet te zien wat er aan het plafond hing. In de mijn is ook een klein ondergronds meertje/watertje welke je via een klein richeltje kunt passeren. Dan moet je wel kijken. Eenmaal gepasseerd kom je een stukje verder bij een punt waar je links of rechts moet richting de verstopplek van de Geocache. In de mijn heb je met de GPS geen bereik dus die helpt je niet in de juiste richting. Gokken dus. Gelukkig kozen we direct de juiste richting en konden we de cache loggen. Blij dat vrouwlief eenmaal weer buiten pas vertelde dat bij het loggen een behoorlijke spin mee zat te lezen.
Een andere die we erg leuk vonden om te doen was er 1 waarbij je eerst naar 1 eilandje moet en vervolgens naar een iets groter verderop gelegen eilandje. Je kunt dit zwemmend doen of in de buurt een kano huren. Wij kozen ervoor om het zwemmend te doen. 30m naar het eerste eilandje en vervolgens nog eens 150m naar het andere. Ook weer terug, maar dat spreekt voor zich. Aangezien de eilandjes rotsachtig zijn heb je iets van schoentjes nodig is het advies. Schoentjes mee, GPS ingepakt in wat plastic zakken en plonzen maar. Het 1e eilandje is zo bereikt. Geen probleem. Daar een opdracht vervuld en weer het water in om de volgende 150m zwemmend af te leggen. Nu lijkt deze afstand alleszins mee te vallen. Zelfs voor de iets minder sportieve mensen zoals wij. Eerste stukje gaat lekker. Tussen de eilandjes in stond een behoorlijke golfslag waardoor 150m wel 300 m lijkt. Stug doorgaan en het eilandje bereikt. Na het vervullen van de laatste opdrachten, kon het eind coördinaat berekend worden. Even zoeken en we hadden de cache waarna de zwemtocht terug kon beginnen. Prachtige cache om te doen. Wel zwaarder dan vooraf ingeschat, maar gaf zeker een voldaan gevoel en we kijken er met heel veel plezier op terug.

Dit is slechts een greep. Vele andere caches op de Griekse eilanden waren ook echt schitterend en iedere cache heeft wel weer zijn eigen verhaal.
Quote
#14
Wat een leuk en uitgebreid verslag Rob; leuk om eens een collega-geocacher te ontmoeten hier op Oríste!
Wij (mijn echtgenote Nieke en ik) zijn nog beginners op het cache-front (momenteel zo'n 130 caches) maar beleven er erg veel plezier aan.
Wie weet kunnen we binnenkort onze eerste cache in Griekenland realiseren.
Mijn naam op Geocache.com: wageral
Quote
#15
Al jaren gebruikte ik een gps voor het wandelen, de laatste tijd een app op mijn iphone.
Een betaalde die werkt met de galileo satelieten werkt erg goed.
Gps laat ik nu thuis.

Galileo Offline Kaarten Pro' van Evgen Bodunov
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
Deze topic is alweer dik 5 jaar geleden geplaatst. Ik vraag me af of er onder de leden inmiddels al meer fervente Geocachers zijn bijgekomen?
Misschien is het leuk om elkaars ervaringen m.b.t. Geocachen in Griekenland te delen?
Quote
#17
Zou me er eens in moeten gaan verdiepen. Nu we volop gaan kunnen genieten zou ik het wel eens willen doen. Het lijkt me alvast leuk om dit te doen in Griekenland/op Kreta
Quote
#18
(26 August 2021, 12:04)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zou me er eens in moeten gaan verdiepen. Nu we volop gaan kunnen genieten zou ik het wel eens willen doen. Het lijkt me alvast leuk om dit te doen in Griekenland/op Kreta

Moet je zeker eens gaan doen El Greco; je komt vaak op de mooiste en meest afgelegen plekjes waar je normaliter nooit terecht zou komen.
Zo hebben we ook al heel wat schitterende plekjes in onze eigen regio, maar ook ver daarbuiten, ontdekt waar ik het bestaan niet eens van af wisten......

Geocaching is een erg leuke, maar ook 'verslavende' hobby Smile
Quote
#19
Het is zeker  een zeer verslavende hobby. Ook op vakantie gaat de GPS volgeladen met opgeloste puzzels en tradies mee.
We hebben er in Griekenland zo 260 ex. gevonden en 4 zelf gelegd. Op de meeste eilanden liggen er wel een paar en die gaan we ook zeker zoeken.
Quote
#20
Je hoeft niet een Gps aan te schaffen je kunt ook een app downloaden voor je smartphone om eens te proberen. 
Een Gps is wel wat nauwkeuriger dan een smartphone dat maakt het zoeken wel een stukje makkelijker. 
Net wat Ger zegt je komt soms op de mooiste plekjes die soms alleen de locals weten.
Quote
#21
Ik kan het alleen maar aanbevelen El Greco. Pas wel op, het is verslavend!
Quote
#22
(27 August 2021, 12:08)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je hoeft niet een Gps aan te schaffen je kunt ook een app downloaden voor je smartphone om eens te proberen.

Klopt, ik Geocache nu al een jaar of zes en gebruik al die tijd de C:geo -app op m'n Samsung Android-smartphone:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&hl=nl&gl=US

Sinds kort daarnaast ook de originele Geocaching-app van Groundspeak :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&hl=nl&gl=US

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de eerste (c:geo). Vooral omdat daar ook gemakkelijk offline kaarten voor zijn te downloaden. Met andere woorden, je hoeft niet constant een netwerkverbinding te hebben. En maakt dus ook totaal geen telefoonkosten, die anders flink kunnen oplopen tijdens het cachen.
Quote
#23
Erg leuk. 10 jaar geleden op pad geweest met mijn werk.( Geo-informatie Amsterdam)
Volgens mij stond het toen nog in de kinderschoenen. Wens iedereen veel plezier met dit/deze (spelletje/sport/hobby).
Quote
#24
(27 August 2021, 15:22)-Rob- schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik kan het alleen maar aanbevelen El Greco. Pas wel op, het is verslavend!

Wat gaan dat wel eens proberen Rob.

(27 August 2021, 17:49)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(27 August 2021, 12:08)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je hoeft niet een Gps aan te schaffen je kunt ook een app downloaden voor je smartphone om eens te proberen.

Klopt, ik Geocache nu al een jaar of zes en gebruik al die tijd de C:geo -app op m'n Samsung Android-smartphone:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&hl=nl&gl=US

Sinds kort daarnaast ook de originele Geocaching-app van Groundspeak :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&hl=nl&gl=US

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de eerste (c:geo). Vooral omdat daar ook gemakkelijk offline kaarten voor zijn te downloaden. Met andere woorden, je hoeft niet constant een netwerkverbinding te hebben. En maakt dus ook totaal geen telefoonkosten, die anders flink kunnen oplopen tijdens het cachen.

Die eerste bestaat volgens mij niet voor IOS. De tweede heb ik alvast geïnstalleerd maar kost zoals met alles wel wat extra om alles te kunnen benutten.
Quote
#25
Dit is inmiddels een oude topic geworden en wil 'm graag even nieuw leven inblazen.

Zijn er inmiddels nog geocachende leden bijgekomen hier op Oríste?
Misschien zou het dan leuk zijn om ervaringen m.b.t. Geocachen in Griekenland hier met ons te delen?
Quote
#26
Wij zijn ook liefhebbers van Geocachen. Niet te fanatiek. Als we een mooie wandeling of fietstocht maken, kijken we of er ook geocaches in de buurt liggen.
In het begin deden we vaak een multi-cache, maar de laatste tijd meer gewone traditional caches.
Zo ook tijdens onze vakanties in Griekenland. Onze ervaring is dat er in Griekenland niet zoveel caches liggen als hier en ook vaak slecht onderhouden.
Toch blijft het een leuke hobby. Dit jaar gaan we weer eens terug naar Kreta. Kijken of er nog wat caches zijn bijgekomen.
Quote
#27
(04 June 2023, 08:44)SuWe21 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn ook liefhebbers van Geocachen. Niet te fanatiek. Als we een mooie wandeling of fietstocht maken, kijken we of er ook geocaches in de buurt liggen.
In het begin deden we vaak een multi-cache, maar de laatste tijd meer gewone traditional caches.
Zo ook tijdens onze vakanties in Griekenland. Onze ervaring is dat er in Griekenland niet zoveel caches liggen als hier en ook vaak slecht onderhouden.
Toch blijft het een leuke hobby. Dit jaar gaan we weer eens terug naar Kreta. Kijken of er nog wat caches zijn bijgekomen.

Ook wij zijn niet van die fanatiekelingen hoor, maar tijdens een mooie wandeling enkele caches meepikken doen we zeker. Je komt dan op de prachtigste plekjes uit die de cache-eigenaar je graag wilt tonen. Vaak schitterende plekken waar je normaliter nooit terecht zou zijn gekomen. We zijn er in 2006 mee begonnen en hebben gisteren de mijlpaal van 1000 caches bereikt.
Ik hoorde van een voormalige collega dat hij op Zakynthos een mooie cache-wandeling had gelopen waar hij erg enthousiast over was. Vandaar mijn vraag hoe het is gesteld met geocachen in Griekenland.

We waren vorig jaar een weekje in Noord-Frankrijk en het viel ons daar op dat er weinig te beleven viel op het gebied van Geocaching ondanks de prachtige omgeving aldaar. Erg weinig caches en als ze er al waren dan erg simpel en/of slecht onderhouden. Of zelfs helemaal verdwenen......
Voor de belangstellenden: onze nickname op Geocaching.com is 'wageral'.
Quote
#28
Wij zijn niet erg fanatiek maar als we naar Griekenland gaan gaan we er wel voor om er wat te vinden. Ik geloof dat we op ongeveer 30 eilanden al wat gevonden hebben. Athene kleurt geheel geel van de smileys en Pirareus ook. Zelf heb ik er ook een paar in Griekenland gelegd. Maar als we geocachen in Griekenland dan doen we wel de easy one"s de makkelijkste geen gevaarlijke klim werk. want ik heb vakantie Big Grin Big Grin Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ervaringen met geocaching? Jill 9 10.847 04 April 2012, 13:41
Laatste bericht: xenga

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)