Fodelianakis olijfolie                 
Leuke foto
#1
Vorig jaar op de terugweg van Parga zaten we even te eten in het restaurant naast het vliegveld van Preveza.
De rechter man zat bij ons in het vliegtuig en is ruim 2 meter groot.
De middelste werk in het restaurant en is kleiner dan de gemiddelde mens en de linker werkt op het vliegveld.
[Afbeelding: 35c3cle.jpg]
Quote
#2
Big Grin Ik ben bekent met deze situatie. Ik ben 203cm en sier menig foto met onbekende Griekse mannen of vrouwen, vaak van kleine afmeting. Big Grin
Quote
#3
Grappige foto, vorige week zaten wij in de hal van de luchthaven van Preveza en zagen wij daar deze lange luchthavenmedewerker aan een balie staan. Hij valt zeker op door zijn enorme lengte.

Vriendelijke groet,
Kock
Quote
#4
Fantastische foto. Dat zijn altijd de leukste. Gewone mensen, brede glimlach. Toppie.
Quote
#5
Toen ik in Griekenland kwam wonen 25 jaar geleden, kreeg ik al direct de bijnaam I psili ollandeza.
( de lange nederlandse) Nu ben ik voor de nederlandse begrippen niet echt overdreven lang ( 1.80) maar in 
Griekenland ben je meestal wel de langste in een gezelschap. Mijn broer is ook langer dan 2 meter,
 idd ben je hier dan echt een bezienswaardigheid, po po kieta enas  psilos.( o kijk eens wat een lange man)
 Kinderen vinden het vaak heel interressant en vragen hoe lang ik ben. Griekse mannen vinden het allemaal 
wat minder, zeker als ik een kop boven ze uitsteek. In de kleine lage huisjes hier in t dorp, moet ik vaak bukken 
met al die lage deurtjes. Ik help de buurvrouwen met dekens uit de voor hun hoge kasten te halen zonder keukentrapje,
moet buiten weer bukken onder al die laaghangende takken van hun citroenbomen en zo.
 Afwassen aan die lage aanrechtjes is trouwens wel een crime, krijg je pijn van in je rug.
Ik heb trouwens het idee dat de jeugd de laatste jaren toch gemiddeld wat langer is geworden dan toen ik hier net kwam.
Of verbeeld ik me dat? Ik vind nu ook veel makkelijker schoenen in een maat 39-40 dat was de eerste jaren hier altijd een 
groot probleem.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)