Webcam Lesbos - Molyvos haven
#1
Gezien op FB bij Tania. Wilde hem hier ook maar delen.
Wellicht duurt het even voordat het echte Live beeld start (was bij mij in ieder geval zo) Maar daarna toch echt Live beed van de haven van Molyvos 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Bij mij startte het beeld onmiddellijk.

Wel triest om zien: welgeteld één (1) toerist liep er rond.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Dank je wel voor het delen van deze geweldige plaats op Lesbos heb er mooie herinneringen aan!!

Kalo messi meri,

Dick
Quote
#4
En nog veel meer mooie plaatjes van andere webcams in Spanje, Italie, New York en nog veel meer. Leuke link.

  Perfektbedankt
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#5
Knap van jou om maar één toerist te zien rondlopen.
Ik hoop dat je er binnenkort meer kunt tellen.
Ik zou zeggen blijf kijken en tellen of kom zelf naar Molivos en zwaai naar de camera!

Costas
Quote
#6
(04 June 2016, 10:32)Costas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Knap van jou om maar één toerist te zien rondlopen.
Ik hoop dat je er binnenkort meer kunt tellen.
Ik zou zeggen blijf kijken en tellen of kom zelf naar Molivos en zwaai naar de camera!

Costas

Beste Costas,

Ik schrijf zelf dat ik het triest vind dat er maar 1 toerist te zien was op het ogenblik dat ik keek. Als je mijn andere posts zou lezen in de topics over Lesbos zou je merken dat ik het zelfs (heel) erg vind dat touroperators en vliegmaatschappijen eenzijdig beslissen om niet op Lesbos te vliegen met toeristen wegens een probleem dat er niet meer is. Dus vooraleer een smalend en denigrerend commentaar te plaatsen, lees eerst eens degelijk wat er werkelijk staat.
En voor jou informatie, neen ik kom ook niet naar Lesbos dit jaar maar ga wel voor 5,5 week naar andere eilanden tegen de Turkse kust waar het toerisme ook te lijden had (en heeft) onder hetzelfde probleem als Lesbos.
Met vriendelijke groet (en hopelijk toch nog veel toeristen dit jaar op Lesbos).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Beste Patrick,
Niet smalend en denigrerend bedoeld, maar ik vond het inderdaad knap dat je maar een toerist telde.
Voorts denk ik dat het goed is dat lezers toch naar de eilanden gaan die het hard nodig hebben.
Ik wens je een heel goede vakantie toe.

Costas
Quote
#8
(05 June 2016, 11:07)Costas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Patrick,
Niet smalend en denigrerend bedoeld, maar ik vond het inderdaad knap dat je maar een toerist telde.
Voorts denk ik dat het goed is dat lezers toch naar de eilanden gaan die het hard nodig hebben.
Ik wens je een heel goede vakantie toe.

Costas

Beste Costas,

het is natuurlijk heel goed dat je probeert oristeleden te overhalen om naar Lesbos te gaan,
alleen de manier hoe je dat doet, daar heb ik toch mijn twijfels over. 
Het komt mij niet echt vriendelijk over, maar ik zie het misschien wel verkeerd. 

Groeten uit een zonnig Naxos, waar het overigens een stuk minder druk is dan in andere jaren  Smile
Quote
#9
Mocht ik forum leden beledigt hebben in wat voor vorm dan ook, signomi!
Dit is niet mijn bedoeling geweest.
Maar als ik lees, dat iemand op een webcam, maar een toerist telt vind ik dat een "provocatie".
Nogmaals, sorry, het is niet de bedoeling om mensen schofferen.

Groeten, Costas
Quote
#10
Beste Costas,
Ondanks dat je niemand wil schofferen doe je dit in mijn ogen wel.
Probeer eens de mening van anderen te respecteren.
Je kunt mensen niet dwingen en jou mening is niet per definitie de juiste mening.
Quote
#11
(08 June 2016, 09:56)Costas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mocht ik forum leden beledigt hebben in wat voor vorm dan ook, signomi!
Dit is niet mijn bedoeling geweest.
Maar als ik lees, dat iemand op een webcam, maar een toerist telt vind ik dat een "provocatie".
Nogmaals, sorry, het is niet de bedoeling om mensen schofferen.

Groeten, Costas

Zoals ik eerder geschreven heb: Lees eerst wat er precies staat. Als iedereen op dergelijke manier zo vlug iets een 'provocatie' vindt, dan zijn er wel veel verkeerd bezig.

'Signomi' aanvaard hoor. En laten we hierover geen polemiek starten en het hier maar afsluiten.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Omdat ze gelukkig ingezien hebben dat die touristloosheid
op het Molyvos-Haven pleintje echt geen reclame is, hebben
ze die leuke Webcam maar offline gezet.Gelukkig maar, ik
vond het een vreselijk droevig en genant gezicht.Misschien
in het hoogseizoen restart?
Quote
#13
Aleko ik ben het redelijk met je eens dat het een droevig gezicht is.
Als we er straks zijn zal ik even zwaaien.
Overigens zag ik ook dat de cam even niet meer werkte, maar vandaag werkt hij (of is het zij Rolleyes ) weer gewoon
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Haven Molyvos Ernst 3 3.196 01 September 2019, 14:43
Laatste bericht: Ernst
  Molyvos, Petra & Anaxos actuele situatie... Piepa 23 13.751 21 May 2016, 16:22
Laatste bericht: Marieke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)