Wie heeft er een reisblog?
#1
Wij gaan behalve naar Griekenland ook graag naar de USA en daarom zit ik ook op soortgelijke forums als deze maar dan voor de USA. 

Wat me opvalt is dat daar ontzettend veel mensen een reisblog bijhouden met samenvattingen per dag en foto's. Ik vind dat ook heel leuk om te lezen en volgen en je steekt er ook nog wat van op qua tips. 

Zijn er Oriste-leden die dit ook doen? 
Dus niet van mensen die in Griekenland wonen maar echt een vakantieblog maken.

Het zou misschien leuk zijn als de blog openbaar is om hier een linkje neer te zetten. 

Voordat jullie ernaar vragen: zelf heb ik geen blog. Ik kan me er niet toezetten op vakantie.
Kan me dus ook goed voorstellen dat er hier niet zoveel bloggers zitten.
Quote
#2
Vlgs mij Pippeloentje!
Quote
#3
Ik hou al jaren een reisblog bij van onze vakanties op Kreta. Met foto's en sinds twee jaar ook met video's van onze (voornamelijk) off-road ritten.
Kijk maar op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Veel lees- en kijkplezier!
Quote
#4
Zeg goede Vito,ik zou wel erg blij gemaakt kunnen worden
met één of meer links naar die Amerikaanse Reisblogs.Zou
dat hier of via PB gerealiseerd kunnen worden? Veel dank
bij voorbaat.
Quote
#5
Vito en Aleko,
Ik kwam van de week deze 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 tegen... daarin staan veel  leuke blogs en veel  info in ...  erg leuk om er  doorheen te kijken  Wink
Quote
#6
Tien jaar lang blog bijgehouden via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(alleen vakanties naar Griekenland) maar nu moet ik m'n laatste vakantie nog doen... Beetje druk laatste jaar, maar goed, de foto's zijn uitgezocht en eerste deel van de vakantie wordt z.s.m. geplaatst. En goede voornemens... om actiever te worden op het blog   Rolleyes
Quote
#7
Ik post na iedere vakantie tips en foto's op mijn blog in een reisverslag. In de zomer is dat meestal van een bestemming in Griekenland en in de winter van onze andere grote passie Curacao.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hoera het heeft geregend Arthur 19 9.649 20 May 2016, 18:42
Laatste bericht: lucy
  Wie en waar heeft een eigen verblijfje? Markos 57 39.227 10 September 2013, 11:26
Laatste bericht: jjohn
Question Wie helpt een Griekse vriendin aan een kamer in Delft? Suzanne 8 7.470 07 July 2012, 11:17
Laatste bericht: Cornelius
  11-jarige jongen heeft Griekse oplossing Ger 3 3.290 05 April 2012, 17:51
Laatste bericht: Jef Dockx
  Samos heeft de grootste.....?? Wick 2 2.435 26 January 2011, 08:12
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)