heet
#41
(23 June 2016, 07:15)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Limnos/Myrina,
De laatste dagen best warm. Huurkoets ingeleverd en de koelkast aan het leegeten/drinken.
Straks even een frappe aan de  haven waar het 's morgens en 's avonds gezellig druk is. Lijkt of de crisis aan dit bijzondere eiland voorbij gaat. Dat is natuurlijk niet zo, maar het eiland drijft niet alleen op toerisme. 's middags is het dorp heel rustig en veel winkels dicht.
Deze middag wordt het voor ons kofferspakken.
Vanavond een laatste hap aan de haven, waar alle restaurants prima kwaliteit leveren.
Helemaal top hier! Een bijzondere ontdekking.

Als ik je regelmatige berichten lees, staat 1 van mijn bestemmingen voor volgend jaar al vast  Wink  Een aantal weken in Noord-Griekenland stonden op de planning en daarin kan wel ruimte gemaakt worden voor 1 weekje Limnos.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#42
Geniet van je laatste avondhap op mooi Limnos Wim!
Wij nemen morgen het stokje daar graag van je over.
Koffers gepakt en weer hebben er superveel zin in.
Zo nog even een tukje doen.
Als je een al gebruinde dame bij het uitstappen verwoed ziet zwaaien (donkerharig) dan ben  ik dat Smile
Nog even lekker genieten en goede en veilige terugreis Wim!
En nogmaals dank voor je leuke berichten.
Quote
#43
Gisteren rond 14:30h was het hier op het terras 39° in de schaduw. Beetje van't goede te veel. Vandaag al 5° eraf. Dat mag.  Big Grin
Quote
#44
In Belgie was het 39 graden???
Quote
#45
Zojuist weer thuisgekomen van 10 heerlijke dagen op Rhodos. Het was onze 1e keer Rhodos, maar ik denk niet de laatste keer. Ook weer de verzameling Griekse CD's aangevuld. In Rhodos Stad, het oude gedeelte, zit een winkeltje, die man verkoopt nog cassettebandjes! Hele gesprekken met de beste man gevoerd, en uiteraard wat CD's gescoord.
Over de temperatuur kun je van alles vinden, het was gemiddeld 38 graden overdag, maar waar we nu thuis mee welkom worden geheten is ook niet alles. Regen met bakken tegelijk, en keihard onweer. Doe mij dan maar die hittegolf op Rhodos. Groetjes, en iedereen veel plezier in Griekenland, Willem.
Quote
#46
(23 June 2016, 22:44)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In Belgie was het 39 graden???

Z-O Kreta. 
België naar het schijnt vandaag toch ook 32° geweest.
Quote
#47
Dat wordt een vakantie naar België volgende zomer dan! Lekker dichtbij, lekker warm, en ook een prachtig land! Groetjes, Willem.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het wordt heet in Griekenland Arthur 83 7.548 11 August 2021, 16:56
Laatste bericht: Beems

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)