Enkele interessante boekentips
#1
Onderstaande boekentips bevatten géén tips voor een geslaagde vakantie in Griekenland, geen uitgebreide wandelroutes of de beste weg naar de leukste strandjes en tavernes.
Daarentegen zijn het wél stuk voor stuk interessante beschouwingen over het politieke, economische en maatschappelijke Griekenland van nu, en mogen op een allesomvattend Griekenlandforum als Oríste! uiteraard niet ontbreken:


[Afbeelding: balancerendopderandvaneuropa.jpg]
1. Balancerend op de rand van Europa.
Kees Klok - 2013
Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een beschrijving.


[Afbeelding: degrieksecrisis.jpg]
2. De Griekse crisis
Jule Hinrichs & Shereen El Sherbini - 2016
Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een beschrijving.


[Afbeelding: worstelenopderandvaneuropa.jpg]
3. Worstelen op de rand van Europa
Eva Wiessing & Conny Keessen - 2016
Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een beschrijving.


[Afbeelding: groetenuitgriekenland.jpg]
4. Groeten uit Griekenland
Bruno Tersago - 2015
Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een beschrijving.



[Afbeelding: onderdeakropolis.jpg]
5. Onder de Akropolis
Mario Molegraaf - 2016
Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een beschrijving.

Wie heeft één of meerdere (of misschien wel alle) genoemde boeken gelezen en wil er iets over vertellen d.m.v. een korte recensie?
Ben ik een boek dat absoluut ook de moeite waard is om toegevoegd te worden in bovengenoemd rijtje vergeten? Laat het even weten........
Quote
#2
Ja, Ja Ger iedereen hier weet alles kennelijk al.
En meent genoeg kennis in huis te hebben om
over ieder onderwerp mee te kunnen praten.
Nieuwsgierigheid of enige verdieping kun je zonder.
Quote
#3
Deze 3 boeken.
[Afbeelding: zx46t0.jpg]

[Afbeelding: 2a5kku9.jpg]


[Afbeelding: 2ewyxr9.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Roosmarijn Mavrikou-Zevenhuizen: "Al vanaf mijn elfde jaar kom ik in Griekenland en nu woon ik er. Getrouwd met mijn Griekse man, met wie ik twee prachtige dochters heb gekregen. Huisje, boompje, beestje... crisis. Sinds het uitbreken van de crisis in 2010 is de situatie van slecht tot erger geworden. Na meerdere verkiezingen, tientallen Eurogroep bijeenkomsten en een zeldzaam referendum is het resultaat: doorgaan op dezelfde verwoestende voet. Albert Einstein zei ooit: insanity is doing the same thing over and over again and expecting different result. Een wijs man!"
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#5
Kythira, gewoon een bijzonder eiland

Prachtig geschreven boekje over de eilandbewoners van Kythira, Frank van de Weerde


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Dank Ger, twee boeken erbij die ik nog dringend moet lezen! Nu nog een beetje tijd...  Tongue
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Drie interessante Glossy's van Kathimerini Ger 3 3.449 12 October 2015, 20:47
Laatste bericht: Patrick
  Interessante lectuur Jef Dockx 1 2.300 11 May 2012, 11:11
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Enkele boekjes ter overname Corry 4 4.497 14 July 2011, 22:27
Laatste bericht: Corry
  Boekentips via Twitter Corry 3 3.334 05 April 2011, 18:24
Laatste bericht: Brandaki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)