Gebruik van betaalautomaten
#1
Volgens dit artikel wordt het per 1 augustus voor een heleboel zelfstandigen verplicht om een betaalautomaat te hebben.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
En de Nationale bank maakt gelijk maar even gebruik van de situatie, je moet als zelfstandige daar dat apparaat nu kopen.
Ik had al jaren hun apparaat maar kreeg in mei een telefoontje dat per 15 mei niet meer zou functioneren.
 Of ik een andere wilde kopen of huren.Opeens krijg je nu ook te maken met vaste service kosten per maand etc.
 Alhoewel er tegenwoordig niet echt meer iemand langs komt als er wat makeert aan die dingen,
 meestal zit je zelf aan de tel, om het probleem te verhelpen.
Alpha bank heeft niet van zich laten horen , hun apparaatje functioneert gewoon.
Quote
#3
Wel handig, op Limnos alleen bij de AO super gezien en gedaan.
Quote
#4
(19 June 2016, 09:21)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En de Nationale bank maakt gelijk maar even gebruik van de situatie, je moet als zelfstandige daar dat apparaat nu kopen.
Ik had al jaren hun apparaat maar kreeg in mei een telefoontje dat per 15 mei niet meer zou functioneren.
 Of ik een andere wilde kopen of huren.Opeens krijg je nu ook te maken met vaste service kosten per maand etc.
 Alhoewel er tegenwoordig niet echt meer iemand langs komt als er wat makeert aan die dingen,
 meestal zit je zelf aan de tel, om het probleem te verhelpen.
Alpha bank heeft niet van zich laten horen , hun apparaatje functioneert gewoon.

Is dat in Nederland dan niet zo? Hier in België is dit toch ook al jaar & dag een doorn in het oog van de meeste zelfstandigen. Een beroepsorganisatie vecht al geruime tijd voor betere voorwaarden om van die betalingstoestellen af te komen (gratis ter beschikkingstellen) of tegen fors gereduceerde prijzen.
Quote
#5
Geen idee hoe dat in NL of Belgie is.
Het viel mij gewoon op, na 24 jaar met de nationale bank te hebben gewerkt, vrijwillig, moet ik er nu t verplicht, is voor betalen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)