Fodelianakis olijfolie                 
weerbericht kefalonia
#1
Wij gaan as zaterdag naar Kefalonia.. Nou heb ik een knoop in mijn buik bij het zien van het weerbericht.. elke dag regen.... Ik baal hier zo ontzettend van, heb er bijna niet van geslapen... Deze week zal het nog gaan, maar vanaf het weekend slaag het blijkbaar om.. Is dat standaard op Kefalonia, zijn er mensen die hier meer ervaringen hebben?? Wij hebben griekenland geboekt voor zonnig strandweer.. zucht..
Quote
#2
Ik wil je niet ontmoedigen maar de Ionische eilanden zijn niet voor niks groener. De gemiddelde temperatuur ligt ook lager dan de overige streken en eilanden.
Quote
#3
Op zaterdag en zondag is er een kans op onweer. Verder is het zonnig en warm met rond 28 graden. 

Mvg 
Martin
Quote
#4
niets aan de hand joh:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

Cool Big Grin
Quote
#5
Nee, het is niet standaard op Kefalonia. Wij zijn er nu 2 x geweest en hebben beide keren wel 's avonds een paar keer flinke plensbuien gehad, maar tot nu toe overdag uitstekend weer.
In tegenstelling tot Corfu dat een stuk noordelijker ligt en waar we 4 dagen regen achtereen hadden.
Maar goed, zeg nooit nooit. Het weer verandert steeds meer dus niets is uitgesloten.
Quote
#6
Dit is de weersverwachting voor zowel Corfu als Zakinthos.
Valt wel mee zo te zien Smile

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Rel om Grieks weerbericht Ger 7 7.399 02 November 2009, 21:42
Laatste bericht: edbe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)