Het zit er weer op helaas.......
#1
Wat vliegt de tijd! Een weekje het regenachtige Hollandse weer omruilen voor 7 dagen Griekse zon en zee ging in een oogwenk voorbij Confused 

Dag Griekenland, dag Griekse zon en zee, dag Pilion, dag Kala Nera, dag fijne mensen in Kala Nera én Kato Gatzea.
Efcharisto para poli, wat hebben jullie ons weer verwend. We hebben weer enorm genoten van onze korte (extra ingelaste) vakantie.
We hopen gauw weer aan te mogen schuiven op dit heerlijke plekje op aarde............

[Afbeelding: 2190xzb.jpg]
Quote
#2
(25 June 2016, 13:01)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat vliegt de tijd! Een weekje het regenachtige Hollandse weer omruilen voor 7 dagen Griekse zon en zee ging in een oogwenk voorbij Confused 

Dag Griekenland, dag Griekse zon en zee, dag Pilion, dag Kala Nera, dag fijne mensen in Kala Nera én Kato Gatzea.
Efcharisto para poli, wat hebben jullie ons weer verwend. We hebben weer enorm genoten van onze korte (extra ingelaste) vakantie.
We hopen gauw weer aan te mogen schuiven op dit heerlijke plekje op aarde............

[Afbeelding: 2190xzb.jpg]
Goed dat jullie het naar je zin hebben gehad !
Bekend fotogeniek tafeltje he ?
[Afbeelding: 2uyodp1.jpg]
Quote
#3
En ik heb er ook eentje... weliswaar op Lesvos, het vissershaventje waar ik verblijf...
[Afbeelding: 16lfnmf.jpg]
Quote
#4
Ja voor ons voorlopig ook.
Myrina op Limnos. Helemaal goed niet te druk en genoeg zitjes en restaurants om lekker te eten.
[Afbeelding: 6jq4yg.jpg]
Myrina, haven
Quote
#5
Leuk plekje hè op Limnos Wim!
Vanavond in de haven daar gegeten.
Moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit vh eten in "ons dorp" Aghio Ioannis wat beter is.
Erg leuk eiland Limnos! 
Vandaag met jeep aan het toeren geweest, flamingo's gespot, mooie dorpen, geweldig mooie verlaten stranden. Kijken uit naar tocht van morgen!
Quote
#6
En erg leuke en vriendelijke mensen hier, zelfs de benzinepomphouder afgelegen in het noordoosten vraagt hoe we zijn eiland vinden...
De visser die zijn vangst toont vanmorgen praat een beetje Rotterdams,  zo ook de man vd fournituren en hoedenwinkel. Erg leuke en prettige sfeer hier!
En mooi weer natuurlijk, paar dan terug 's avonds onweer, nu ook maar heerlijk zwoel en overdag een stralende zon! 
We blijven nog even. Wink
Quote
#7
Wij zijn ook net terug uit Limnos.
Een verrassend eiland,vriendelijke bevolking, prachtige baaien en stranden.
Heel het eiland doorkruist, heel goede wegen.
Echt een eiland om terug te keren.
Maar we gaan voortaan eerder in het jaar,dan is de natuur vlgs mij nog mooier.
Quote
#8
Als ik jullie belevenissen zo lees krijg ik er heel veel zin in,moet helaas nog wachten tot september....
Quote
#9
Ik ook, Marianne. Maar september heeft ook zijn charme. Je ziet iedereen op vakantie gaan, weer terugkomen en dan mag je zelf nog! Bevalt me beter dan al die jaren in mei/juni.

Ger, ben je nog bij mijn vriend Paris geweest ? Big Grin
Quote
#10
Geweldig stekkie Lucy, was al bang dat alleen wij het schitterend zouden vinden. Wij hebben echt al veel van Griekenland gezien, maar dit zo mooi, zo anders.
Het beste hebben wij gegeten bij "Terrain" aan de noordkant "jullie kant" van de berg. Bij helder weer zie je de zon onder gaan boven/achter de berg "Atos"
Vergeet de zandduinen niet en een fles water, het is een uniek stukje semi-woestijn in Europa.
De Raratonga Beachbar bij jullie in het dorp is top. Leuke vent en zijn pa ook. Die is gevlucht uit Zuid Afrika nadat hij 5 keer een pistool tegen zijn kop heeft gehad. Zo hoor je nog eens wat, ook over de Griekse crisis, zoals wij van een liftster, die 20 jaar in Duitsland heeft gewoond en nu noodgedwongen terug is om haar hulpbehoevende ma te helpen. Tsja, zo heeft ieder zijn verhaal. Hoop er nog veel van jullie te horen. Geniet daar!
Quote
#11
(28 June 2016, 23:06)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, ben je nog bij mijn vriend Paris geweest ? Big Grin

Wel gezien en even gesproken Vito maar we hebben er deze keer niet gegeten. We waren er immers maar een weekje Confused
Het was er overigens wel erg stil; in de vorige jaren dat wij er waren was het altijd dringen voor een plekje bij Páris.

Ook hebben we ónze favoriet meerdere keren ontmoet; de Kala Nera fans weten vast wel wie dit is/zijn:

[Afbeelding: deuzqg.png]

De crew van 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in Kala Nera
Quote
#12
Leuk Ger je foto's, al ben ik nooit op Pillion geweest, wie weet......
Ja Wim, vandaag naar de zandduinen geweest, erg mooi en dan die oleander pracht erin, geweldig, later naar het strandje er vlakbij geweest. Ervoor de berg waar het kerkje in de rots zich bevindt, flinke klauterpartij maar mooi sereen kerkje op bijzondere plek met geweldig uitzicht naar alle kanten!
Ook naar de waterval gezocht maar die is er alleen in de winter.
We nemen met de jeep veel off  the road weggetjes, geweldig! En je komt bijna niemand tegen.
Vanavond aan het eind vd haven, grote tent, naam ontschoten, gegeten, die vonden we erg goed.
In de haven lag een groot cruise schip aangemeerd,  komt erg onregelmatig zei de dame vh restaurant. Gezellige drukte in Myrina.
En hier in het dorp, bij Acrogali, vd 2 broers, erg goed eten maar chaotisch en ook in  de Cave Bar kun je heerlijk eten. We zullen naar de jouw genoemde uitkijken!
Morgen weer een andere tocht, richting Moudros, de Ross windmolens bekijken eerst, en in de middag weer een mooi strandje pakken.
Groeten uit mooi en zonnig, nu sterrenhemel met klein wolkje, Limnos!
Quote
#13
Ook wij zijn weer terug. 2 Weken Pilion (Afissos) Vakantie begon niet zo goed. We rijden met onze huurauto vanaf het vliegveld naar ons appartement. In Volos stopt mijn man voor een ober met een vol dienblad, die op een zebrapad loopt en prompt rijdt er een Griek tegen onze bumper aan de achterkant. Gelukkig geen schade, maar je schrikt toch! Verder is mijn man een week ziek geweest, dokter, medicijnen, apotheek, antibiotica. De laatste week konden we dan nog van onze vakantie genieten. Maar het was zoooo warm. Ik kan daar niet meer tegen hoor. Hoe ik een foto bij de tekst moet plaatsen??? Geen idee. Dus dan maar zonder..
Quote
#14
(03 July 2016, 20:23)Doornroosje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoe ik een foto bij de tekst moet plaatsen??? Geen idee. Dus dan maar zonder..

Da's niet zo ingewikkeld hoor Doornroosje, lees dit maar eens:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekenland stelt zijn grenzen open. Hoe zit dat als je met de auto gaat? Irini45 31 9.390 12 June 2020, 20:01
Laatste bericht: Patrick
Question Ook dit is Griekenland (helaas) Yiannis 3 4.755 03 August 2009, 11:51
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)