Fodelianakis olijfolie                 
Stin gia mas op Alpha-TV én op ERT-World
#1
[Afbeelding: mv0m77.png]

Voor de Stin gia mas / Griekse muziekliefhebbers:
Ik zit wat te zappen en zie zojuist dat het muziekprogramma Stin gia mas op zowel ERT-World (oudere afleveringen) als ook Alpha-TV (Neo episodio) te zien is.
Volgens de programmering is dat de komende zaterdagen ook het geval.

Veel kijk- en luisterplezier!
Quote
#2
Inderdaad, Ger.
Opdat niemand hoeft te zoeken: een rechtstreekse link naar het live programma:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
Op de info van de zender Alpha-TV staat tussen haakjes : "Laatste van het seizoen" voor Stin i Yeia mas.  Huh Huh
De mededeling "Nieuwe seizoen" staat al van vorig jaar op het beeld.
Misschien is deze aflevering het laatste van het seizoen ?????

De aflevering Van ERT-World is nog uit de NET tijdperk
Overigens op RIK-Sat is ook een muziek uitzending.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#4
(02 July 2016, 21:28)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Inderdaad, Ger.
Opdat niemand hoeft te zoeken: een rechtstreekse link naar het live programma:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





En hier naar ERT-World:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Ook op ERT2 oude afleveringen.
Tot nu toe op RIK-sat elke zaterdagavond en zondagmiddag Sabbato ki apovrado zoals Ger al meldt.
Vanavond niet, dus wellicht einde seizoen?
Overigens werkt Alpha in Windows 10 niet in IE, maar wel in Metro en Chrome.
Was eerst effe schrikken. Smile
Overigens stopte ik mijn website wegens het bijhoudwerk en geringe belangstelling.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#6
(17 July 2016, 00:19)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Overigens stopte ik mijn website wegens het bijhoudwerk en geringe belangstelling.

Jammer dat de website niet meer online is Yiannakis; ik nam er regelmatig een kijkje. Maar ik begrijp je wel hoor; er gaat erg veel tijd in het goed onderhouden van een website zitten. Daar kan ik ook over meepraten Wink . Toch bedankt voor het jarenlang verzamelen en brengen van informatie op jouw website!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw muziek programma op ERT 1 iakovos 4 1.206 10 January 2024, 12:29
Laatste bericht: El Greco
  Stin Ygeia Mas vlagreco 36 5.865 23 October 2021, 21:44
Laatste bericht: Elena
  stin yamas re paidia Beems 4 1.847 07 May 2021, 22:17
Laatste bericht: iakovos
  ERT: Voorronden Eurovisie songfestival 2018 Ger 5 3.023 11 March 2018, 10:06
Laatste bericht: Wim M
  "Stin Geia mas" met Spiros Papadopoulos en Antonis Remos Ger 7 6.209 26 December 2014, 08:53
Laatste bericht: Elena
  Eleftheria Arvanitaki op Amsterdam World 2010: Mediterranea! theeke 0 1.881 20 September 2010, 11:37
Laatste bericht: theeke
  Stin Yamas op donderdag 4 februari oriste 1 2.701 04 February 2010, 15:31
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)