Er warmpjes bijzitten in Griekenland
#1
Wij hebben in onze woning op Z-O Kreta een paar veranderingswerken gedaan. Zo hebben we o.a onze open haard afgebroken omdat we graag een stoof/somba hadden.
Tijdens onze zoektocht toch naar een geschikte kachel vonden we er toch eentje volledig naar onze "goesting" maar die bleek op Samsos te staan en was ook nog de enigste in heel Griekenland. 
Wij hebben de mensen van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 gecontacteerd. Contact ging heel vlot en na een prijsofferte over de levering hebben we de gekozen somba bij hen besteld. Na de betaling geregeld te hebben werd onze stoof na precies 3 dagen netjes afgeleverd bij ons in het bergdorp. 
Kachel heeft dus een reisje gemaakt van Samsos > Piraeus > Heraklion > Koutsouras-area voor € 100 extra... Big Grin 
Mochten er dus nog mensen in de toekomst overwegen om een open haard, pelletkachel of stoof aan te kopen, we kunnen jullie dus zeker de mensen van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 warm aanbevelen!!!
Quote
#2
Zitten wij nou te wachten op zulke reclames?
Quote
#3
(03 July 2016, 15:52)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zitten wij nou te wachten op zulke reclames?

Ik zie het verschil niet met het aanprijzen van die "fantastische" taverne of appartement waar je bent geweest?   Huh  Ik zit bv ook niet te wachten op reclame voor een appartement op Zakynthos, of op de meeste andere commerciële activiteiten die worden gepromoot, maar dan lees je dat toch gewoon niet?
En, dit is natuurlijk het "semi-commerciële" hoekje. Wordt nu in ieder geval eens een Grieks bedrijf gepromoot.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
(03 July 2016, 15:52)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zitten wij nou te wachten op zulke reclames?

We zitten ten slotte dan ook in het Louki de Griekse-leeuw-topic.  Big Grin

Mocht je komende winter in Griekenland zitten hoop ik dat je het warm genoeg hebt... Tongue
Quote
#5
(03 July 2016, 16:03)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(03 July 2016, 15:52)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zitten wij nou te wachten op zulke reclames?

Ik zie het verschil niet met het aanprijzen van die "fantastische" taverne of appartement waar je bent geweest?   Huh  Ik zit bv ook niet te wachten op reclame voor een appartement op Zakynthos, of op de meeste andere commerciële activiteiten die worden gepromoot, maar dan lees je dat toch gewoon niet?
En, dit is natuurlijk het "semi-commerciële" hoekje. Wordt nu in ieder geval eens een Grieks bedrijf gepromoot.

Zo dacht ik er ook over. Mensen die er naar opzoek zijn & ervaring zoeken kunnen er maar mee geholpen zijn. 
Niet al het nieuws uit Samos moet slecht zijn.  Wink
Quote
#6
Ik zie het probleem niet. Ik wou zelfs dat ik dit een paar maanden geleden geweten had.
Quote
#7
(03 July 2016, 17:02)Jota schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zie het probleem niet. Ik wou zelfs dat ik dit een paar maanden geleden geweten had.

Mij excuses Jota dat we je niet eerder hebben kunnen helpen.  Angel
Quote
#8
(03 July 2016, 15:52)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zitten wij nou te wachten op zulke reclames?

Ja daar zitten wij op te wachten!

Ook ik heb een houtkachel gekocht en ik wou dat ik dat ook eerder wist, wat een zalige warmte, geen vocht meer in huis en lekker warm en super gezellig!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)