Griekenland en de poging tot staatsgreep in Turkije
#49
Je zou zeggen dat de Turken veel lof krijgen, dan stel ik ook de vraag waarom ze, als ze zo braaf zijn, hier de boel kort en klein kloppen als er in Turkije wat gebeurd.

Eergisteren reed er voorbij mijn deur een grote vrachtwagen voorbij volgehangen met Turkse vlaggen, moeten wij ook accepteren.....

En niettegenstaande Grieks, wordt er over de bezetting van mijn geliefd Cyprus met geen woord gerept, zo braaf is Erdogan....

En over wat Turken vertellen is maar de vraag, is het waar of is het propaganda. Toen ik nog werkte had ik eens een discussie met een Turk over de bezetting van Cyprus, ik kreeg dan te horen dan ze hun "landgenoten" gingen redden, ik vraag me derhalve af zijn wij Vlamingen "landgenoten" van Nederland en zijn de Walen landgenoten van Frankrijk??????

Ik sta daarom zeer twijfelachtig tegenover de woorden van een Turk, maar wie ben ik, niemand trekt zich van Cyprus een lap aan.....

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Griekenland en de poging tot staatsgreep in Turkije - door Choreftis - 22 July 2016, 10:36

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Negatieve recensie leidt tot poging moord. iakovos 0 701 26 July 2023, 19:51
Laatste bericht: iakovos
  Ligt Zakynthos in Turkije? Patrick 4 1.778 15 February 2020, 12:32
Laatste bericht: Ernst
Information Parakalo - Griekenland van Athene tot Zakynthos Ger 10 8.590 06 March 2014, 22:18
Laatste bericht: paulette1958

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)