Domatokeftedés
#1
Tijdens vakantie op Karpathos weer genoten van dit gerecht. Mijn variant is die uit het boek van Rianne Buis. Ik heb alleen de hoeveelheden munt en oregano aangepast.  Vind je dat te heftig, gewoon iets minder gebruiken. Wink
Zekers bij dit zomerweer een heerlijk voorgerecht!

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Heerlijk zijn die kroketjes. Wij zijn nu in Griekenland en hebben ze hier al diverse keren gegeten! Rolleyes  Lekker hoor. Ze worden hier ook wel tomatenkeftedes genoemd. Gaat het recept zeker uitproberen.

Ps.
Ik zou best willen dat Rianne Buis het boek opnieuw uit zou willen brengen in een herziene druk.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#3
(24 July 2016, 18:29)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou best willen dat Rianne Buis het boek opnieuw uit zou willen brengen in een herziene druk.

Nog eventjes geduld Martino, Rianne is er druk mee bezig. Ze verwacht het boek in augustus/september klaar te hebben Smile
Quote
#4
Zo Ger, dat vind ik goed nieuws!  Undecided  Smile Smile

Ben benieuwd!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#5
(24 July 2016, 18:45)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zo Ger, dat vind ik goed nieuws!  Undecided  Smile Smile

Ben benieuwd!

Ik heb regelmatig contact met Rianne, ik hou iedereen via Oríste op de hoogte van de ontwikkelingen.

Ben trouwens daarnaast nog steeds op zoek naar de eerste en tweede druk; het lijkt erop dat men inmiddels weet dat het om een echt 'collectors-item' gaat getuige de prijs die sommigen durven te vragen: bijna € 80,00
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heb er onlangs nog eentje in perfecte staat kunnen bemachtigen op de Heerlense boekenmarkt voor € 7,00.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)