Grieksegids nieuws     
Vergane glorie....
#1
[Afbeelding: 2vmvvaf.jpg]

[Afbeelding: 1zozx49.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
Mooi om daar even bij stil te staan Bart. Ik zet er even de directe link bij naar het stuk op Pappaspost:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Inderdaad vergane glorie; Olympic Airways ging inmiddels al weer 7 jaar geleden ter ziele.........

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(30 July 2016, 20:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooi om daar even bij stil te staan Bart. Ik zet er even de directe link bij naar het stuk op Pappaspost:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Inderdaad vergane glorie; Olympic Airways ging inmiddels al weer 7 jaar geleden ter ziele.........

Maar de naam bleef wel voor de binnenlandse vluchten van Aegean.

De voormalige thuisbasis van Olympic Airways ziet er ondertussen ook niet goed uit:

[Afbeelding: 1z3s403.jpg]

[Afbeelding: mm4nxh.jpg]

[Afbeelding: 2ij6cmt.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Zo, dat ziet er slecht uit! Blijkbaar is er binnen afval verbrand. Zone vind ik dat soort vandalisme, tenminste, ik ga maar even uit van vandalisme. Is dat het "kleine" vliegvldje wat je op google maps onder Athene ziet liggen?

Hoe verhoudt Aegean zich tot Olympic, was Olympic de Griekse KLM en is Aegean dan Transavia? Of is dat de nieuwe nationale trots na een doorstart?
Quote
#5
Aegean is de Griekse KLM. Olympic was dat en is na het faillissement overgenomen door Aegean waarvoor ze nu de binnenlandse vluchten verzorgen.

De foto's zijn inderdaad van het voormalige Atheense vliegveld "Ellenikon" dat onder Athene aan de kust ligt en in 2001 gesloten werd toen de nieuwe luchthaven in Spata klaar was. Er ligt al jaren een project in de schuif om van de oude luchthaven iets anders te maken.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)