Grieksegids nieuws
Recepten van Diane Kochilas
#1
Het ie misschien vloeken in de kerk,  maar persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de gerechten  van Diana Kochilas.  Die vind ik wat verfijnder en vernieuwender. 

Mvg 
Martin
Quote
#2
(25 August 2016, 22:43)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het ie misschien vloeken in de kerk,  maar persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de gerechten  van Diana Kochilas.  Die vind ik wat verfijnder en vernieuwender. 

Mvg 
Martin

Diane.  Ja, die is heel goed, Rianne Buis kookt veel traditioneler, maar daar is ook niks mis mee toch ( op z'n tijd  Big Grin )

Voor de liefhebber, de website van Diane: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Nee hoor niks mis met de traditionele Griekse keuken op z'n tijd. Vindt alleen dat te veel Griekse horeca in Nederland  (en België? ) te vaak en te veel blijven hangen bij het toeristenmenu van een gemiddelde boulevard op een toeristisch eiland. De Kreta schotels e.d. De Griekse keuken heeft veel meer te bieden dan dat. 

Mvg 
Martin
Quote
#4
(25 August 2016, 22:43)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het ie misschien vloeken in de kerk,  maar persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de gerechten  van Diana Kochilas.  Die vind ik wat verfijnder en vernieuwender. 

Mvg 
Martin

Dat klopt ook wel een beetje. Diana Kochilas kookt ook mooie gerechten maar dat is mijn inziens niet zo traditioneel als Rianne Buis.
Ik heb echter nog nooit een Nederlands kookboek gezien van Diana Kochilas, jij soms wel?
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#5
Nee niet in het Nederlands maar in het Engels wel.

Mvg
Martin
Quote
#6
Kookprogramma van Diane Kochilas

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Recepten op YouTube chris 3 2.112 10 March 2020, 15:23
Laatste bericht: Nanny
  Lidl recepten op YouTube chris 2 2.345 29 June 2019, 07:36
Laatste bericht: Goedas
  Griekse recepten wwopkos 10 5.030 01 April 2016, 21:30
Laatste bericht: Electra63
  Akis Petretzikis en Jamie Oliver heerlijke recepten Bouboulina 0 1.650 10 November 2015, 00:41
Laatste bericht: Bouboulina
  Online Griekse recepten wwopkos 11 7.359 09 May 2015, 16:42
Laatste bericht: Connie
  website met griekse recepten Andrebeek 7 4.532 22 February 2013, 09:53
Laatste bericht: rhodos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)