Geroosterde paprika's met Haloumi
#1
Verleden week waren er o.a. vragen over Haloumi in het topic over de Griekse week van Lidl. Ik koop het hier inderdaad bij de AH of op de markt bij de Griekse kraam.
Zelf heb ik 4 gerechtjes met deze kaas en deze vind ik zelf toch wel het lekkerst. Makkelijk te maken in kleine en grote hoeveelheden en heerlijk als mezze of als onderdeel van een vegetarische schotel Tongue  Verleden week ook weer mee genomen bij de Lidl, dus daarom dit recept.

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Jaaaaa, deze zijn heeeeeeeel erg lekker!!
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#3
(04 September 2016, 12:36)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jaaaaa, deze zijn heeeeeeeel erg lekker!!

Zekers als de paprika's heerlijk zoet zijn! Tongue
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
JohanV, heb jij ook een goed recept van lams kleftiko. Bedankt vast.
Quote
#5
(15 September 2016, 06:34)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JohanV, heb jij ook een goed recept van lams kleftiko. Bedankt vast.

Hallo Goedas. Dat recept heb ik! Eenvoudig te bereiden, wel wat snijwerk natuurlijk Smile . Ik zal hem hier dit weekend posten, heb hem nog in de kladblokversie van Windows 2007 staan Rolleyes . Heb nu, naast mijn werk, twee dagen voorbereiding voor een etentje van een vereniging en we hebben een Labrador uit Portugal geadopteerd, dus druk!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
Bedankt dat je het recept plaatst.
Je bent goed bezig Johan. Succes met het etentje. Labrador zal vast een goed en liefdevol plekje bij jullie krijgen. Geniet ervan.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Geroosterde kwartels in wijn JohanV 0 1.362 15 October 2017, 18:52
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)