Griekse producten bij Jumbo supermarkten
#2
Ik ken het niet, maar kom ook eigenlijk nooit bij de Jumbo Smile .
Heb de site bekeken en ziet er gelikt, fris en modern uit. Is (het is natuurlijk commercieel, logisch, moet verkocht worden) een mooi initiatief om mensen weer wat dichter bij de Griekse keuken en Griekenland zelf te brengen. Hoe eenvoudiger dingen te verkrijgen zijn, hoe meer mensen met Griekenland in aanraking komen. De recepten zelf zijn natuurlijk weer net iets anders dan dat iedere kenner hier het zelf maakt Wink , maar, ik moet zeggen, duidelijk geschreven en goed te bereiden en met de smaak is het ook best wel oké als ik het zo lees. (Ja, wij gebruiken natuurlijk nooit kant en klare kruidenmix, ik weet het Sleepy ). Zou de spread wel willen uitproberen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Berichten in deze discussie
Griekse producten bij Jumbo supermarkten - door Ger - 21 September 2016, 11:42
RE: Griekse producten bij Jumbo supermarkten - door JohanV - 21 September 2016, 13:19
RE: Griekse producten bij Jumbo supermarkten - door marjan - 21 September 2016, 19:23
RE: Griekse producten bij Jumbo supermarkten - door JohanV - 21 September 2016, 19:48
RE: Griekse producten bij Jumbo supermarkten - door Wilma - 23 September 2016, 08:03
RE: Griekse producten bij Jumbo supermarkten - door frank65 - 23 September 2016, 10:11

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)