reizen 2017
#1
Als we in 2017 dezelfde reis als dit jaar gaan maken dan is het 20 euro pp duurder. Denken jullie dat het nog veranderd? Ik wil wel boeken, maar als het goedkoper wordt......
Quote
#2
Ja wat is €20 pp op het totaal? Met de kans dat het duurder wordt .... Er zullen wschnlk veel minder mensen naar Turkije willen ....
Quote
#3
Bij Sunweb steeg de prijs dit jaar tussen januari en mei 40,- pp op een bedrag van zo'n 500,- pp van onze reis naar Karpathos.
Dus wachten kan geld kosten.
Quote
#4
En naar Lesbos op dit jaar op 21 jan.geboekt: werd het tussen februari en april  dikke 500,- goedkoper voor 2pers en in mei ging het weer 100,- omhoog...
Quote
#5
20 euro verschil met dit jaar is niks. Daar doen we het voor. Als ik jullie reacties lees kan het alle kanten op gaan.
Ik denk dat de Turkije toeristen eerder voor Spanje kiezen.
Het was in Parga een stuk drukker dan vorig jaar dezelfde tijd. Dat komt omdat de mensen minder naar de Turkse kant gaan. Lesbos enz. Jammer. Wij denken erover om volgend jaar weer naar Parga te gaan en uit solidariteit in het voorjaar de Lesbos kant.
Weet nog niet goed nu boeken of nog even wachten. ??
Quote
#6
Wilma dat hebben wij ook een keer gehad dat de reis een stuk goedkoper werd. Ik heb toen Sunweb gebeld en die kunnen het niet veranderen. Ik baalde best. Ik las in de kleine lettertjes dat je een reis wel om kunt boeken. We hadden zonder ontbijt, heb het veranderd met ontbijt. Kreeg toen ook nog geld toe. Mevrouw van Sunweb zei; hier is niks tussen te krijgen. Is maar een tip....
Quote
#7
Dat is niet duur John voor 500 naar Karpathos. Voor hoelang is dat?
Quote
#8
(29 September 2016, 14:03)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is niet duur John voor 500 naar Karpathos. Voor hoelang is dat?

Dit keer 11 dagen in september. Maar 2 weken koste haast hetzelfde.
Quote
#9
Wij vinden dat de mentaliteit qua bezoekers in Griekenland veranderd. Vroeger had je de Griekenland aanbidders en nu de zon aanbidders. Vinden jullie dat ook? Het scheelt denk ik ook waar je zit. Ik praat over Parga, misschien is het op authentieke eilanden wel anders
Quote
#10
(29 September 2016, 17:30)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij vinden dat de mentaliteit qua bezoekers in Griekenland veranderd. Vroeger had je de Griekenland aanbidders en nu de zon aanbidders. Vinden jullie dat ook? Het scheelt denk ik ook waar je zit. Ik praat over Parga, misschien is het op authentieke eilanden wel anders

Maar ook de mentaliteit van de Grieken veranderd sinds de crisis. Steeds meer doen mee met het nare toneelstukje om je binnen hun taverne te lokken. Good food special for you my friend......
Quote
#11
En veel lawaaieriger. Zal wel niet overal zo zijn. Was onze ervaring. Meestal werd het na 15 september rustiger. Nu niet. Hoop dat het volgend jaar weer meer verdeeld. Dat gun ik de mensen aan de Turkse kant ook.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)