apartement voor 2/3 maanden huren in zomer 2017
#1
Hallo allemaal,

Wie kan mij goede tips geven over het huren van een appartement op Kreta (Rethymnon) voor volgend jaar zomer, voor 2 of 3 maanden, ongeveer 400 euro per maand. Alles wat ik vind is voor een minimum van 1 jaar. Behalve de "gewone" (dus dure) appartementen kan ik niks vinden.
Als iemand goede sites weet... graag een reactie. Alvast bedankt!
Quote
#2
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken Mayo, zeker niet in het seizoen. Men kan dan makkelijk eeen beetje appartement verhuren voor 1000 euro per week, dus waarom zou men dan gaan verhuren voor zeg 100 euro/week?
Voor lange termijn huur (min. 1 jaar) kan dat voor de verhuurder wel uit, omdat zo'n appartement buiten het seizoen toch leegstaat en men verzekerd is voor een vast verhuurinkomen.
Quote
#3
Dag Mayo,
Misschien eens informeren bij @AvD hier op Oriste. Ans verblijft met haar partner al meer dan twaalf jaar op ons Kreta en heeft denk ik véél relaties hier. Succes, néé heb je...!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#4
Goede morgen Mayo

Misschien kan ik je wel helpen, het tuincentrum waar ik soms komt, en zijn Oma woont hier om de hoek, heeft jaren geleden een oud hotel complex opgekocht.
Dit is geheel gerenoveerd en wordt voornamelijk verhuurd in de winter aan studenten en leraren.
Het bestaat uit 1,2 en 3 kamer appartementen, geheel compleet en zelfs met free WIFI,.
Hij vroeg mij in het voorjaar al of ik er mensen voor weet IN de zomer tijd.
Het ligt net buiten het centrum, dus op loopafstand en 50 mtr vanaf het strand, kijk maar op de plattengrond, er zit alleen geen zwembad bij .
Nu is vorige week een forum lid hier geweest voor huur op lange termijn, ik heb haar alleen helaas zelf niet gezien en weet niet of dat zij er
WEL geweest is om het te bekijken.
Kijk maar op deze site
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 of deze , het gaat om het zelfde complex alleen met meer foto's
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





er zit ook een prijzenlijst bij , maar daar is voor lang termijn over te praten vertelde hij mij.
Voordat er commentaar komt of ik er beter van wordt.....nou TOTAAL  NIET..... het is alleen maar om elkaar te kunnen helpen.
Hij heeft mij weer aan een transportbedrijf geholpen voor een ander forumlid voor verhuizingen binnen Griekenland, en zo helpen wij elkaar !
succes ermee, en anders stuur je maar een PB.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Huis huren voor langere tijd! Martino 2 2.415 28 April 2019, 18:11
Laatste bericht: Martino
  Op zoek naar een huis(je) op Kreta voor 3- tot 6 maanden voor ouder echtpaar Denise 2 2.072 17 September 2018, 17:53
Laatste bericht: iakovos
Wink Gevraagd:Apartement(hersonissos,stalida,malia) Jillnoa 9 4.858 14 November 2016, 17:46
Laatste bericht: Arthur
  Wie wil er 3 maanden gratis in ons huis op Paros. eddyhopoulos 14 13.127 27 August 2015, 18:59
Laatste bericht: blackpearl

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)