Grieksegids nieuws
TV-tip: 3 op reis op Kreta
#41
Aflevering 3 van 'Evi op Kreta' wordt aanstaande zondag (4 december 2016) uitgezonden.
19:55 op NPO 3
Quote
#42
Goed om te weten; dankjewel!
Quote
#43
Dit keer ging het dus over Gavdos. Waar je ook gewoon met een veerboot kunt komen, een priveboot hoeft niet. Alleen bij slecht weer vaart die niet, maar dan zou ik ook zeker niet met zo'n klein bootje gaan.
Ze waren er lyrisch over, maar landschappelijk vond ik het niet meer of minder mooi dan Zuid Kreta. Wat telt is ook het idee dat je op het zuidelijkste deel van Europa bent. Het is er inderdaad rustig en ver weg van de drukte.
Leuk om te zien dat ze hetzelfde kamertje had waar ik heb geslapen, en de reactie van Maria die niet voor de camera wil.
Verreweg de meeste bezoekers zijn jonge Grieken die op het strand kamperen en blowen. Dat zal ze bedoelen met het oude Ibiza gevoel.
Quote
#44
Het zou kunnen dat ze er voor kozen om met een eigen bootje te gaan vanwege het feit dat je niet altijd dagelijks terug kunt met het veerbootje.
Quote
#45
(05 December 2016, 07:53)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het zou kunnen dat ze er voor kozen om met een eigen bootje te gaan vanwege het feit dat je niet altijd dagelijks terug kunt met het veerbootje.

En ze zijn er het halve eiland mee rond gevaren. Moet wel een dure aangelegenheid zijn geweest. Het alternatief is lopen, liften of een gammel autootje huren. Een scooter heb ik gezien de staat van de onverharde wegen niet aangedurfd. Alhoewel het me wel aangeboden werd. 'Hier, neem maar mee, kost niks".
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: Zondag 12 mei 19:40 uur: 3 op reis in Meteora Ger 2 1.642 12 May 2019, 22:47
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)