Tuifly.be
#1
Jetairfly is vanaf heden Tuifly en heeft vandaag zijn vluchtprogramma voor 2017 gepubliceerd.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_term=home&cm_item=jetairfly_be&_CM_ID=5209801&utm_medium=e-mail&utm_campaign=NL_20161027 

2 nieuwe Griekse bestemmingen: Volos & Araxos (Patras). 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Tja, zou makkelijk zijn, vliegen naar Araxos, 40 kilometer van huis, maar 300 euro retour vind ik een beetje te veel, daar kan ik met Transavia 3 keer voor retour.
Quote
#3
Toch niet op alle data, en Dan moet je ook nog eens van athene thuiskomen.
Quote
#4
(27 October 2016, 21:18)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Toch niet op alle data, en Dan moet je ook nog eens van athene thuiskomen.

Niet op alle data nee, maar je hebt ook nog wel meer keus, nl iedere dag ipv 1 keer per week en voor 17.50 euro reis ik met de KTEL in een airco bus + WiFi van Athene naar "huis" .
Ik heb er uiteraard niets op tegen en voor sommigen zal het best praktisch zijn, maar voor mij is het niets
Quote
#5
Eerlijk gezegd kan je hun prijzen alles behalve "goedkoop" noemen... om dan nog te zwijgen van de aangeboden service.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tuifly metaxa 5 1.927 28 October 2022, 13:48
Laatste bericht: metaxa
  Aanbieding TUIFLY BE metaxa 3 1.265 19 May 2022, 19:45
Laatste bericht: vlagreco
  Uitbreiding vliegaanbod Tuifly.be Patrick 23 9.896 15 June 2019, 06:15
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)