te koop kinderstoel
#1
Onze kleinkind is weer een jaartje ouder en de grote meid hoeft niet meer in de kinderstoel,   Tongue dus is de kinderstoel te koop.
Super praktisch en goed schoon te maken. In hoogte en breedte verstelbaar. En vooral veilig. Wink
Merk baby star.
Voor 30 euro mag u er ook zoveel plezier aan beleven. Smile
Quote
#2
Niet om het een of ander maar dit is toch een "Griekenland" forum,wat heeft het gebruik/te koop zijn van een kinderstoel
met Griekenland?Kan iemand mij uitleg geven,ik/wij hebben ook nog wel wat zaken van onze kleinkinderen waar ze
"uit"zijn.
Quote
#3
Marianne ik ben het helemaal met je eens. Er zitten hier op het forum discussies met veel onzin. Is het niet de kinderstoel dan is het wel over de prijs van een fles Ouzo
Quote
#4
Gelukkig,ik was al bang....Heb nog gekeken bij "te huur,te koop of ruilen"Maar dan gaat het toch m.i. over zaken die betrekking
hebben op iets ergens in Griekenland.
Quote
#5
(27 October 2016, 19:18)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gelukkig,ik was al bang....Heb nog gekeken bij "te huur,te koop of ruilen"Maar dan gaat het toch m.i. over zaken die betrekking
hebben op iets ergens in Griekenland.

Huh  En wie zegt dat de kinderstoel niet in Griekenland staat?
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#6
En dat staat nergens te lezen,die stoel kan ook ergens in Nederland staan.En mocht het ergens in Griekenland zijn
is er wellicht een Griekse instelling/familie/buur/kennis of noem maar op die er blij mee gemaakt kan worden.
Quote
#7
(27 October 2016, 19:13)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Marianne ik ben het helemaal met je eens. Er zitten hier op het forum discussies met veel onzin. Is het niet de kinderstoel dan is het wel over de prijs van een fles Ouzo

Die ouzo is wel in Griekenland geproduceerd. Hoe Grieks wil je het hebben? En als je iets onzin vind, lees het niet, of blokkeer de persoon die "onzin" post. Probleem opgelost. Hypocrite 

De omschrijving bij deze rubriek is:
Wil je iets te koop / te huur aanbieden of ben je juist op zoek naar iets specifieks?
Plaats hier een GRATIS advertentie!


Volgens mij voldoet de advertentie van Loutra2016 daaraan.

Kom aan mensen, leven en laten leven.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Ik heb ook nog wel wat paardendekens in de aanbieding.
Sorry hoor, maar daar heb je Marktplaats voor.
Ook vast een rubriek kinderstoelen ....
Quote
#9
Ja hoor ik ben zo liberaal als maar zijn kan,iedereen doet maar wat ie niet laten kan.Maar wist niet dat op dit
uitgesproken Griekenlandforum er een mogelijkheid zou zijn om alles  maar dan ook alles dat niets met Griekenland te
maken heeft te plaatsen,met excuus!
Quote
#10
(27 October 2016, 21:28)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja hoor ik ben zo liberaal als maar zijn kan,iedereen doet maar wat ie niet laten kan.Maar wist niet dat op dit
uitgesproken Griekenlandforum er een mogelijkheid zou zijn om alles  maar dan ook alles dat niets met Griekenland te
maken heeft te plaatsen,met excuus!

Als er vogelhokjes in de Griekse kleuren aangeboden werden, vond niemand dit een probleem. Als iemand die, voor zover ik mij kan herinneren, in Griekenland woont/verblijft iets wil aanbieden is dat wel een probleem. Is de tolerantie afgenomen de afgelopen jaren?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Fijn dat er mensen zijn die positief reageren! en ja de kinderstoel staat op Kreta en daar ook gekocht! Echt Grieks dus. En fijn dat er een rubriek is :te koop en te koop gevraagd. Ik zit in Griekenland omdat dat Nederland op z'n smals uit mijn strot is gekomen. Gaan die Nederlanders het nu hier in Griekenland ook proberen? Tip: Weet je wat lees het niet!!! Als je het niet wil lezen, want er staat duidelijk waar het om gaat. Het is zo makkelijk iemand een pootje te lichten jammer.
Laten we de Griekse mentaliteit waar we van houden vooral niet bederven met deze onzin. Sorry waar gaat het eigenlijk over?
Bij deze is de kinderstoel verkocht en iemand is er blij mee.
Verder een fijne dag en vooral de rubriek te koop overslaan voortaan a.u.b.
Quote
#12
Wat een gezemel!
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#13
Waar blijven de excuses van de critici?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)