In memoriam: ElsR
#1
Vandaag bereikte mij het trieste bericht dat 'onze' ElsR afgelopen weekend is overleden.
Els was Oríste-lid vanaf het eerste uur en was zeer frequent actief op dit forum.
Daardoor heeft ze héél wat aspirant-Griekenlandgangers op de goede weg geholpen, vooral uiteraard naar het door haar zo geliefde Samos.

Namens het Oríste-Griekenlandforum wens ik haar echtgenoot Fried, haar familie en bekenden heel veel sterkte met dit verlies.
Ook wil ik mijn oprechte waardering én dank uitspreken voor alles dat Els voor dit forum, voor Samos én voor Griekenland heeft betekend.

Ger van der Waal
Forumbeheerder
Quote
#2
(31 October 2016, 19:34)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vandaag bereikte mij het trieste bericht dat 'onze' ElsR afgelopen weekend is overleden.
Els was Oríste-lid vanaf het eerste uur en was zeer frequent actief op dit forum.
Daardoor heeft ze héél wat aspirant-Griekenlandgangers op de goede weg geholpen, vooral uiteraard naar het door haar zo geliefde Samos.

Namens het Oríste-Griekenlandforum wens ik haar echtgenoot Fried, haar familie en bekenden heel veel sterkte met dit verlies.
Ook wil ik mijn oprechte waardering én dank uitspreken voor alles dat Els voor dit forum, voor Samos én voor Griekenland heeft betekend.

Ger van der Waal
Forumbeheerder

Ow!
Zat gisteren nog haar stukjes over Samos te lezen.
Triest.
Quote
#3
Dit bericht slaat in als een bom.
Wat verschrikkelijk!
Quote
#4
(31 October 2016, 19:34)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vandaag bereikte mij het trieste bericht dat 'onze' ElsR afgelopen weekend is overleden.
Els was Oríste-lid vanaf het eerste uur en was zeer frequent actief op dit forum.
Daardoor heeft ze héél wat aspirant-Griekenlandgangers op de goede weg geholpen, vooral uiteraard naar het door haar zo geliefde Samos.

Namens het Oríste-Griekenlandforum wens ik haar echtgenoot Fried, haar familie en bekenden heel veel sterkte met dit verlies.
Ook wil ik mijn oprechte waardering én dank uitspreken voor alles dat Els voor dit forum, voor Samos én voor Griekenland heeft betekend.

Ger van der Waal
Forumbeheerder

Ow!
Zat gisteren nog haar stukjes over Samos te lezen.
Triest.
Quote
#5
Wat???

Enkele maanden terug hebben we nog berichten naar elkaar gestuurd toen ze vernomen had dat ik naar Samos zou gaan. We zouden misschien elkaar ontmoeten in Pythagorio maar dat is er jammer genoeg niet van gekomen.

Dit is echt wel slecht en triest nieuws.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Jeetje, ik schrik echt enorm van dit bericht.

Heel veel sterkte en condoleances voor haar man en alle nabestaanden.
Quote
#7
Dit is toch niet te bevatten,ik wens de familie heel veel sterkte toe.
Quote
#8
Ach wat triest. Condoleances voor alle familie.
Quote
#9
Wat een triest bericht,condoleances voor haar man en allen die haar dierbaar waren.
Zat gisteren nog het verhaal te lezen over het besluit om definitief op Samos te gaan wonen en hoe
alles in z'n werk ging.
Ook dat het noodlot in de vorm van ziekte toesloeg,maar zo snel,dit is schrikken.
Quote
#10
Heel veel sterkte gewenst voor haar man en familie.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#11
Els.

We zullen je bijdrages over Griekenland en Samos in het bijzonder missen. Heel veel sterkte voor haar man en familie
Quote
#12
Net als  janos54
We zullen je bijdrages over Griekenland en Samos in het bijzonder missen. 
Condoleances.
Heel veel sterkte voor haar man en familie.
Voor dit forum is het een verlies.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#13
Opeens is iets niet meer. Wat een schrik.
Heel veel sterkte voor de man van Els en de familie

Goedas
Quote
#14
Ook de condoleances vanaf Kreta aan Fried en de rest van de familie.
Het was altijd leuk om te lezen van hoe en wat er allemaal omging daar,
ook al woon ik in dit land, je bent nooit te oud om te leren.
Helaas dus iemand met ervaring is nu weg gevallen.
Sterkte
Quote
#15
Ook namens ons heel veel sterkte voor haar man , familie en vrienden  

metaxa
Quote
#16
Heel veel sterkte voor haar man en de familie,bedankt voor al die mooie berichten op dit forum
Quote
#17
Wat een treurig nieuws, condoleances en sterkte voor haar nabestaanden.
Quote
#18
wat een naar bericht...alle naasten gecondoleerd.

robienne
Quote
#19
Wat een verlies, wat een leegte laat ze hier achter.
Uiteraard codoleances aan haar familie en aan
iedereen hier die van haar hield.Ik hoop(tenzij haar
familie dat anders wil)dat haar postings hier nog een
tijd zullen blijven staan als eerbetoon en natuurlijk
als informatiebron.
Quote
#20
Wat onwerkelijk zal het zijn om de frequente bijdragen van Els op Oriste te missen.  
Voor echtgenoot, familie en kennissen veel sterkte toegewenst in deze droevige tijd.
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#21
Snel gegaan blijkbaar, sterkte aan haar man en de familie.
Quote
#22
Rust zacht en Kalo Taxidi beste ElsR.

Heel veel sterkte toegewenst voor Familie en vrienden.


Dick
Quote
#23
Heel veel sterkte gewenst voor haar man en familie.
Quote
#24
Wat erg. Stuurde haar een paar dagen geleden nog een persoonlijk berichtje.

Alle familie en vrienden heel veel sterkte gewenst.
Quote
#25
Ach wat een triest nieuws. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden met dit grote verlies.
Quote
#26
Alle nabestaanden en bekenden van Els, gecondoleerd met dit verlies.
Quote
#27
Schrikken toen ik de kop las. Wat een intreurig bericht. Aan alle nabestaanden veel sterkte en kracht toegewenst.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#28
Ik heb Fried, de echtgenoot van Els, een condoleancekaart gestuurd namens het Oríste-Griekenlandforum, en daarbij het bestaan van deze 'in memoriam'-topic vermeld. Zo kan hij t.z.t. alle hartverwarmende reacties op dit forum nog eens rustig nalezen.

De crematieplechtigheid vindt vandaag plaats in Eijsden.

Verzoek op de rouwkaart:
'In plaats van bloemen liever een donatie aan het Limburgse Landschap'.

Ter info:
Het gaat om deze stichting:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Voor adresgegevens en bankrekeningnummer van de stichting:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#29
O, wat erg!!!
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en ook op Oriste zullen we haar missen,
Margo en Jan
Quote
#30
Gecondoleerd, Els heb ik niet persoonlijk gekend, maar had veel plezier aan haar inbreng op dit prikbord. Sterkte voor haar nabestaanden.
Wim
Quote
#31
Alweer iemand die veel te vroeg heengaat, sterkte Fried en je familie.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#32
Rust in vrede Els en innige deelneming aan familie en vrienden !!!!
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#33
Innige deelneming aan echtgenoot, familie & vrienden.
Quote
#34
Wat zullen we Els missen op dit forum !! Heel veel sterkte voor haar man , familie en vrienden
Quote
#35
Ik heb geen woorden.
mijn condoleances aan de familie .
Quote
#36
Heel veel.sterkte voor familie en vrienden. Zo jong, niet te bevatten.
Quote
#37
Kalo taxidi, Els! Voor familie en vrienden van Els: heel veel sterkte gewenst met dit verlies!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#38
Heel veel sterkte aan haar man en familie gewenst!
Quote
#39
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Quote
#40
Fried,

Onze welgemeende condoleances met het plotselinge verlies van Els.

Ik ben het niet altijd eens geweest met haar berichtgeving over Samos en ben het ook nu niet met haar eens dat zij zo plotseling van ons allen weg is gegaan.

Sterkte!!

Noortje & Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  In memoriam: Arthur overleden Ger 58 13.741 02 July 2023, 00:27
Laatste bericht: Wilma
  In memoriam: Aleko Ger 17 4.277 02 April 2023, 18:45
Laatste bericht: Corry
  In Memoriam: Sonja (van Leo en Sonja) Ger 50 7.228 20 February 2021, 19:54
Laatste bericht: moraitika
  In Memoriam metaxa 60 8.413 22 January 2021, 15:56
Laatste bericht: grek
  In Memoriam: Cor (Papajani) Ger 23 5.579 22 October 2018, 11:45
Laatste bericht: Petra
  In Memoriam: AvD Ger 14 5.904 31 July 2017, 12:54
Laatste bericht: philippos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)