Grieksegids nieuws     
Peiling: Ik ontvang Griekse radio en TV op onderstaande manier:
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Ik doe dat via een satelliet-schotel
17.95%
7 17.95%
Ik doe dat via één van de vele websites met livestreams uit Griekenland
46.15%
18 46.15%
Ik gebruik een app op mijn smartfone/tablet
15.38%
6 15.38%
Ik woon in Griekenland en kijk via DVB-T
7.69%
3 7.69%
Ik kijk / luister nooit naar de Griekse media
5.13%
2 5.13%
Ik volg de Griekse media op een andere manier en licht dat hieronder toe
7.69%
3 7.69%
Totaal aantal stemmen: 39 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Wie kijkt / luistert Griekse TV / radio?
#1
Als Griekofiel én satelliet-hobbyist kijk en luister ik regelmatig naar de Griekse televisie en radio.
Bij voorkeur doe ik dat via 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Wie van de Oríste-leden volgt de Griekse media nog meer? En hoe doen jullie dat bij voorkeur?
Dat hoeft uiteraard niet persé via een schotel; tegenwoordig zijn er steeds meer (Griekse) zenders via internet te ontvangen.

Hierboven staat een korte peiling. Wil je je keuze toelichten kan dat natuurlijk ook via de button 'Nieuwe reactie' hieronder.

Ben benieuwd.......
Quote
#2
Ik luister naar een (radio)zender "Aquarius 105,5" per internet die ik ook in de vacantietijd (tussen Pirgos en Amaliada) direct op de radio hoor - als oud radio-officier GHV en GR-fan natuurlijk wel liever direct ;D).
Johannes
Quote
#3
Ik luister veel muziek in de auto. Tv is vooral veel geschreeuw en weinig luisteren. Veel oude films ook.
Quote
#4
In de auto luister ik naar ert 2 of een lokale zender. Meestal kijk ik naar het ert nieuws maar de rest van de programma's zijn knudde.
Quote
#5
Kijk en luister via Satelliet en Internet
Quote
#6
alleen via YouTube. 
verder alleen wanneer we in Griekenland zijn naar de tv.
we hebben een keer goed ziek, het hele weekend in bed liggen kijken in Athene in een hotel....er kwamen de hele tijd reclames voor hoestsnoepjes voorbij. 
dezelfde reclame als in Nederland. 
wij naar de apotheek op maandag....we kwamen met een stinkend duur middel naar buiten. nee die snoepjes had de man niet. het middel hielp wel!
Quote
#7
Ik woon in Griekenland, maar heb geen televisie. Af en toe kijk ik op uitzending gemist Nederlandse programma's. Maar in de auto heerlijk meebrullen, zingen, neuriën of genieten van de Griekse radiozenders. Mijn favoriet: radio Pelion.
Quote
#8
Via Youtube, op mijn mp3 (de Youtube liedjes converted) en via de app/radiozender TuneIn (Arion Laikos, Chroma Radio etc.). Soms lekker hard via mijn dockstation.
Quote
#9
Sateliet. NOVA abonnement.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#10
Op de computer met Winamp naar zenders als Ellinikos, Cosmo radio en Lakka Souli radio. Heerlijk!
Quote
#11
Als ik thuis werk, via internet, op de achtergrond Griekse muziekzenders. Voornamelijk via vTuner.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
Ik heb een app op mijn smartphone, My Greek TV. Misschien een 'gekke tic', maar ik kijk meestal naar kairos (weerbericht) op Alpha. Er zitten heel wat Griekse zenders op deze app. Vorige keer nog gekeken naar een muziekprogamma op E(psilon), erg leuk! Wink
Quote
#13
We kijken nog regelmatig via satelliet naar Stin jamas op zaterdagavond op Alpha: meestal nemen we het op zodat we het kijken wanneer het uitkomt en kun je doorspoelen indien minder interessant.

Daarnaast was er op Alpha gedurende de zomer elke donderdagavond een Grieks interessant (maar vaak oppervlakkig) vakantieprogramma 60' Greece.

Internetradio luisteren we via onze Logitech Squeezebox Radio (keuken) en een gekoppelde Squeezebox Duet (woonkamer) zodat de muziek in een groot deel van het huis is te horen. Meestal hebben we Sky Greece op staan, soms ook Kiss FM, Rythmos FM, Radio Sfera, Hit 88.9, Radio Astro, Palmos 98.3 of Diva FM.
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hoe ontvang jij Griekse TV / Radio? Ger 22 15.439 04 June 2013, 23:07
Laatste bericht: Yiannakis
  Radio Gamma op HellasSat Mario 0 2.380 01 December 2009, 11:41
Laatste bericht: Mario

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)