Help! Ik zoek een Leonidas ''beeld''
#1
Hoi hoi!

Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum in de hoop dat iemand me kan helpen.

Afgelopen zomer ben ik met mijn vriend in Peloponnesos geweest. We hebben verschillende archeologische plekken bezocht, waaronder Sparta. Mijn vriend is enorm geïnteresseerd in deze geschiedenis. Heel graag hadden we een ''beeld'' van Leonidas meegenomen uit een van de souvenir winkels. Ze verkochten daar mooie grote beelden (50/60 cm hoog?), maar deze konden we niet zomaar in de koffer mee naar huis vervoeren. Ik kwam toen stiekem op het inventieve idee deze op internet te bestellen voor zijn verjaardag.

Je raadt het al. Nergens te vinden! Ik heb slechts één beeldje gevonden, van 30 cm hoog, maar dat vind ik eigenlijk te klein.

Ik zou enorm geholpen zijn met een tip. Alvast bedankt!

Groetjes, M.
Quote
#2
LEONIDAS Spartan Legacy Statue ARH Studios
€ 629,00
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Dit is wel polystone, dus kunststof.
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&_mwBanner=1&ul_noapp=true
Quote
#5
Dankjewel John!! Echt top.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zoek je een boek? kastopruiming... Corry 3 3.666 03 February 2014, 20:10
Laatste bericht: Margaritha

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)