Minoan 2017
#1
Uit 1 ander Forum:
de Minoan-data 2017 zijn gepubliceerd.
Johannes
Quote
#2
Hallo, de combinatie van vroegboekkorting en SYC maakt het wel weer heel verleidelijk om weer eens met de boot te gaan. Was voor het laatst in 2009 en vond het altijd erg goed. Maar..... de afgelopen jaren zijn er veel negatieve verhalen over Minoan geweest. Is er iemand op het forum die dit jaar met Minoan heeft gereisd?
Quote
#3
ik ga al jaren,meestal een paar keer per jaar, met minoan van Patras naar Ancona. Ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen gehad. Ik heb de indruk dat er in het naseizoen een paar keer wat oudere en kleinere schepen zijn ingezet van de grimaldi lines. overigens heeft Minoan afgelopen jaar weer een reward gehad.

Overigens vind ik hun vernieuwde internetboeking een regelrechte ramp. (Die van Anek was en is. Niet veel beter)
Quote
#4
Wij varen al zo'n vier jaar vanaf Trieste naar Griekenland.
Goede hut.
Eten goed.
Vanaf Trieste varen alleen de moderne schepen.
"CRUISE EUROPA" - "CRUISE OLYMPIA" Geen slechte ervaringen.
 
Wat Chris al meldde: de boekingssite is een ramp.
Het is mij niet gelukt om een proefboeking te maken. Telkens een foutmelding.
 
Voor mij niet erg, ik vraag per mail een offerte aan bij Minoan.
Ook een voordeel is bij Minoan : de kortingen werken cumulatief.
Dus ANWB korting, vroegboekkorting, Bonusclub zijn cumulatief. Rolleyes Rolleyes
 
Dat is bij ANEK-Superfast toch anders.
Vroegboekkorting geldt niet bij “Camping On Board”  Angry Angry
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#5
Hallo Iakovos:
Probeer maar bij GoFerry
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Proefboeking liep 100% - alle rabatten, in mijn geval i.p.v. ca 543€ --->391 Euro
Suc6  Johannes
Quote
#6
(10 December 2016, 11:01)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Iakovos:
Probeer maar bij GoFerry
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Proefboeking liep 100% - alle rabatten, in mijn geval i.p.v. ca 543€ --->391 Euro
Suc6  Johannes

THX  Rolleyes
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)