Boeken in het Nieuwgrieks aangeboden
#1
Voor degenen die Grieks kunnen lezen en geïnteresseerd zijn in (oudere) literatuur: Ik heb een grote partij boeken in het Nieuwgrieks beschikbaar, overgenomen van een verzamelaar van Griekse literatuur. De boeken zijn in matige, redelijke en goede staat, heel verschillend. Soms zijn er met potlood vertalingen in het Nederlands bijgeschreven, soms staat er niets in. Ik heb de hele collectie nu op alfabet gesorteerd en paar foto's genomen. T.z.t. maak ik een lijst voor mijn website, maar mocht iemand een bepaald boek in het Nieuwgrieks zoeken, dan kan ik kijken of het erbij zit. Ik maak dan ook detailfoto's voor je zodat je de staat kunt beoordelen. 

Zie hieronder alvast paar foto's. Interesse? Stuur me dan even een PB. 

[Afbeelding: 359meys.jpg]

[Afbeelding: icu1k8.jpg]

[Afbeelding: 9s80sw.jpg]

[Afbeelding: 2qu3rxg.jpg]
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#2
Beste Cory, ik heb zeker interesse! Ik ga eens even goed naar de titels kijken en laat het je zsm weten.
Groetjes,
Judith-Irini
Quote
#3
Hoi Judith, stuur gerust een berichtje als je vragen hebt. Ik wil nog een lijst en/of betere foto's op m'n website zetten, lukt misschien niet meer deze week maar dan hopelijk na het weekend. En mocht je in de buurt van Middelburg wonen of keer zijn, kun je ook altijd komen kijken.
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#4
Ik heb ondertussen alle boeken uitgezocht en gefotografeerd. Helaas nog geen tijd om een overzichtslijst te maken. Maar de foto's staan op de website: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oude nummers Lychnari aangeboden Corry 0 1.173 05 March 2023, 22:29
Laatste bericht: Corry
  Boek over Kazantzakis in het Nieuwgrieks Corry 0 1.814 28 December 2016, 23:06
Laatste bericht: Corry
  Werkwoorden in vorm - Nieuwgrieks Pondikia 0 1.824 12 October 2016, 00:21
Laatste bericht: Pondikia
Exclamation woordenboek Nieuwgrieks-Nederlands Anna-Maria 31 17.199 03 December 2015, 15:45
Laatste bericht: Jorik
  Te koop aangeboden prachtig fotoboek over het Epirus gebied (Griekenland): Cynthia 0 3.405 19 April 2011, 19:26
Laatste bericht: Cynthia
  Aangeboden: wandelingen op Lesbos Gertie 6 7.531 03 February 2011, 08:20
Laatste bericht: Brandaki
  'Femios in het spoor van Odysseus' aangeboden Corry 0 3.089 06 November 2010, 15:19
Laatste bericht: Corry
  boeken met thema griekenland aangeboden moraitika 4 4.561 11 October 2010, 19:41
Laatste bericht: moraitika
  Aangeboden: Griekse vriendschap KarenAnna 2 3.931 10 April 2010, 10:19
Laatste bericht: Eleni
  Taalboek Ellinka tora aangeboden Barbaraki 0 2.798 29 January 2010, 15:17
Laatste bericht: Barbaraki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)