Perdika Den Haag
#1
Hi alle, na een lange tijd niets van mij laten horen enz enz, probeer we de draad weer beetje op te pakken. Jammer dat we niet meer voor langere tijd in Griekenland kunnen vertoeven. Hoog uit kunnen we 3/4 weken en dat is ook niet  geheel zeker. Ook dat is nog niet zo zeker. 

Het enige wat er wel van is overgehouden is, dat  één van onze kinderen het stokje hebben overgenomen en enkele malen per jaar daar een vast verblijf hebben.

Gr, van uit Den Haag, alwaar wij nu wonen.
Quote
#2
Veel sterkte, heimwee naar Griekenland kan heel erg zijn. 
Maar Den Haag achter de duinen.... alhoewel ik ben daar ook al meer dan 20 jaar niet meer geweest.
Quote
#3
In Nederland is idd ook strand. Vaak nog veel breder dan in Griekenland. Maar.... hoewel ik hier dicht bij het strand woon, kom ik er alleen in de winter!! Het leven is daar nu eenmaal veel anders dan hier!!! 
Probeer toch maar blij te zijn Cor, dat je af en toe (hopelijk) nog een paar weken daar naar toe kunt!
In ieder geval is het goed om weer wat van je te lezen!
Sterkte en groetjes, Margo en Jan.
Quote
#4
Fijn dat je er weer bent Cor. Hoop dat het jullie inmiddels weer wat beter gaat. Zal even wennen zijn in Haag denk ik? Toch iets anders dan Poeldijk Wink 
Gaan jullie nog wel eens op bezoek bij de kinderen in Parga? Ik hoop weer veel van je te kunnen lezen in de toekomst.

Welkom terug!
Quote
#5
Je bent er gelukkig nog Cor, hou je haaks, je weet toch dat krakende wagens het langst lopen.
Grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Mooi, dat je er weer bent Cor. Neem aan, dat je meegelezen hebt en op de hoogte bent van onze ups en downs.
Sterkte en groetjes uit Amsterdam.
Quote
#7
Hi, ja we missen alles wat maar fijn was in Greece. Ja, gelukkig dat één van onze kinderen het allemaal verder overnemen. Maar er gaat geen dag voorbij dat we er aan denken. Via de kids horen wij, dat met name in Perdika en Parga ons erg missen. We belden Sakis van het gebeuren en had het er erg moeilijk mee.

Het heeft zo moeten zijn. Marijke heeft Alzheimer en ik de ziekte van Parkison.

Gr. Marijke en Cor
Quote
#8
Sterkte verder!
Wat vervelend allemaal!
Quote
#9
Wat naar voor jullie. Wens jullie veel sterkte toe. door je enthousiaste verhalen "vroeger" op het Epirus prikbord hebben wij Parga leren kennen. Waar we september voor de 5e keer naar toe gaan.
Vorig jaar hebben we nog met Sakis en zijn familie, die wij ook in ons hart hebben gesloten, over jou gesproken. Hopelijk blijft het mogelijk met behulp van je dochter, om voor korte tijd naar je geliefde Parga en Peridika te gaan.
Nogmaals sterkte Marijke en Cor.
Quote
#10
Hallo Cor en Marijke,

Dat is nogal wat, heel jammer. Wij zien zo geleidelijke de vroegere Paralia  Panteleimonas bezoekers dunner worden. Hoewel de meeste al een ander stekkie hebben gevonden zijn er ook die ons voorgoed verlaten hebben. Wij wensen jullie veel sterkte veel liefs Leo en Joanna
Lejo's signatuur Oog om oog maakt enkel de hele wereld blind.
An Eye for an Eye Will Make the Whole World Blind
Mahatma Gandhi
Quote
#11
Bedankt voor jullie reactie. Het leven gaat gewoon door en proberen we het zo goed mogelijk te doen. Door deze situatie moesten we gaan verhuizen en wonen nu in Den Haag een aanleun woning. (laan van Wateringse veld 240 - 2548 CH Den haag

Groetjes van uit Den Haag.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Perdika Dimitri papajani 21 13.516 11 April 2015, 22:02
Laatste bericht: papajani
  Heracles in Den Haag en Amsterdam Ger 1 1.882 14 October 2012, 15:33
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  De weg van Perdika naar Agia (Anthousa) papajani 2 2.727 09 August 2012, 20:38
Laatste bericht: papajani
  Perdika nieuws papajani 3 2.607 25 March 2012, 00:50
Laatste bericht: papajani
  Een teken van leven van uit Perdika papajani 27 17.844 27 January 2012, 21:21
Laatste bericht: papajani
  2011 OXI Perdika papajani 0 1.788 16 November 2011, 17:50
Laatste bericht: papajani

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)