Κλικ στα ελληνικά Β1
#1
Is er iemand bekend met dit boek? Wil het gebruiken ter voorbereiding van mijn B1 examen.
Quote
#2
Ik heb deel A1. Ik vind het meer geschikt voor gebruik in een groep dan voor zelfstudie. Het is erg gericht op spreken en alles is in het grieks. Op de website zijn de antwoordenn van de oefeningen ergens te downloaden.
Quote
#3
Ik heb dat boek - B1- gekregen van iemand. Het ziet er leuk uit, maar ik heb het nog niet goed bestudeerd. Er zitten ook antwoorden bij. Er is weinig grammaticale uitleg, maar het staat wel bomvol met oefeningen.
Inderdaad is het op groepslessen gericht, want de opdrachten zijn vaak voor tweetallen om met elkaar te spreken over een onderwerp of samen zinnen te maken. Maar ja, wie kijkt die zinnen dan na? Je kunt de meeste oefeningen wel zelf uitvoeren en de antwoorden opzoeken. Er zitten ook cd's bij. Die heb ik nog niet beluisterd. Ik ken meer mensen die het gebruiken als voorbereiding op het B1 examen.
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  μαθαίνω ελληνικά - ik leer Grieks Karidiès 0 907 23 April 2023, 07:08
Laatste bericht: Karidiès
  Γεια στα χέρια του μάγειρα! – Hulde aan de kok! petra mens-omtzigt 3 1.141 22 July 2019, 09:42
Laatste bericht: Elena
  Ελλήνικα Β Brandaki 0 2.108 06 March 2015, 16:52
Laatste bericht: Brandaki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)