olijfolie en honing
#1
Hallo allemaal, 

Voor degene die geinteresseerd zijn, ik verkoop extra vierge olijolie (oogst 2016) en honing (allebei biologisch). 

Groetjes!
Quote
#2
(23 November 2016, 13:28)Crete365 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo allemaal, 

Voor degene die geinteresseerd zijn, ik verkoop extra vierge olijolie (oogst 2016) en honing (allebei biologisch). 

Groetjes!

Gooi eens wat prijzen op dit forum, ben er wel benieuwd naar, de term biologisch hoor ik vaker en extra vierge is een term die te pas en te onpas gebruikt wordt, laat eens weten hoe je dat voor elkaar krijgt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
De prijzen liggen aan of men in Griekenland woont of in Nederland.
Quote
#4
Lekker duidelijk die aanbiedingen.
Quote
#5
Waarom zou ik bij jou kopen wanneer ik in Griekenland woon? Denk je een zeldzaam product te hebben?
U
Quote
#6
Omdat ik 6 certificaten heb voor mijn olijfolie en mijn honi
Quote
#7
(23 November 2016, 18:11)Crete365 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Omdat ik 6 certificaten heb voor mijn olijfolie en mijn honi

Vertel welke certificaten, ik woon samen met mijn man op Kreta en kan je vele certificaten bezorgen we zijn er vele jaren mee bezig geweest, een grote schijnvertoning maar goed je krijgt het voordeel van de twijfel dus kom maar op met die handel.
Quote
#8
Beste AvD, ik ben geboren en getogen op kreta, mijn man is kretenzer en ons bedrijf is kretenzisch.
Aangezien u in griekenland woont had ik meer respect verwacht in plaats dat u twijfelt over een simpele commerciële vraag. Prettige avond
Quote
#9
(23 November 2016, 19:03)Crete365 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste AvD, ik ben geboren en getogen op kreta, mijn man is kretenzer en ons bedrijf is kretenzisch.
Aangezien u in griekenland woont had ik meer respect verwacht in plaats dat u twijfelt over een simpele commerciële vraag. Prettige avond

Zou toch wel graag zien dat jezelf wat simpele antwoorden zou geven maar tot op heden blijven die uit.
Quote
#10
Bedankt voor de discussie... Fijne avond
Quote
#11
Het olijfolie gevecht Rolleyes
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Dat biologisch en onbespoten veeg ik me de kont aan af, als je een olijfbomengaard hebt en je buurman spuit wel gif en jij wilt niet maar de wind staat jou kant op jammer dan, jij krijgt ook de volle laag, weg biologisch onbespoten, maar daar hoor je niks over.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Tjongejonge, wat een reacties weer Confused
Waar is een dergelijke toon en negativiteit toch in hemelsnaam voor nodig Undecided

Topicstarter schreef immers: Voor degenen die geïnteresseerd zijn........


@Crete365: Misschien heb je een website of een lijstje met mogelijkheden en prijzen?
Mijn voorraad begint namelijk behoorlijk te slinken  Wink
Quote
#14
geef eens aub een link naar je producten, altijd interesse hier
Quote
#15
Bij onze sponser De Greekgreenmarket hebben ze een groote keuze in olijfolie
honing en alles wat uit griekenland komt ,bestellingen boven de 50 euro worden
gratis bezorgt
Quote
#16
Beste allemaal, 

Crete365 is een nieuw bedrijf dat zich focust op het ondekkken van de kretenzische cultuur en mentaliteit. 
Wij zijn er hard mee bezig om de website af te krijgen zodat men kan zien wat wij te bieden hebben. 

Wat de olijfolie en honing betreft, zijn wij een klein familie bedrijf dat dit jaar is begonnen. 

Voor degene die geinteresseerd zijn, kunnen mij een PB sturen, zodat ik meer informatie kan geven. 

Alvast bedankt en een fijne dag allemaal.
Quote
#17
Ik heb zojuist een PB naar je gestuurd 'Crete365'........
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)