Griekse kunst
#1
Morgenmiddag is de presentatie van enkele Griekse kunstenaars die hun werk de komende maanden exposeren in Galerie De Appel van Victor de Coninck.  Tijdens de openiopening zullen er heerlijke Griekse Wijnen geschonken worden en is er een kleine proeverij van onze wijnen. De entree is gratis. 

De opening zal gedaan worden door niemand minder dan Yiannis Varoufakis. .......

Mvg
Martin
Quote
#2
Hoi Martin,

Lijkt me interessant, die expositie.
Maar in welke plaats is die galerie en hoe laat begint de opening?

Huh
Quote
#3
Weet alleen dat er in Dordrecht een galerie van Victor is: De Compagnie,is die het?
Quote
#4
Ja het is in Dordrecht. Hoe dichter bij Dort hoe rotter de communicatie wordt. (Martin veel plezier vanmiddag)
Quote
#5
Smile 
Jeetje, zie net dat Dordrecht nog een heel eind achter Rotjeknor ligt...
Wel lekker dicht bij de Dordtse Biesbosch..
Dat kost me een uur met de trein, en het is nu al 1 u..

En Martin had het over galerie De Appel, en die viel niet te googelen.
Ook info over die expo: niet te vinden, terwijl er toch zulk 'hoog' bezoek komt...
Yiannis Varoufakis; spannnend, zou hij met de motor zijn?   Wink
Dus tegenwoordig houdt hij zich met Griekse kunst in Dordrecht bezig?

Zag op Wikipedia dat zijn vrouw kunstenares is.
En dat ze samen Vital Space Projects (ook op Facebook te vinden)hebben opgezet, een club die met behulp van kunst de wereld probeert te verbeteren..
Maar nu dreig ik weer off topic te gaan..  offtopic2  

Kaló Kyriakí

lovegreece
Quote
#6
Was idd in Dordrecht. Bijzonder leuke middag. Mevrouw Varoufakis bleek een heel aardig mens en een begenadigd kunstenares, al vond ik haar werk niet zo spannend. Gelukkig vonden ze onze wijnen wel lekker. Met een opkomst van 140  mensen goed bezocht iig.

Mooi om Griekenland ook van deze kant te belichten. 

Mvg 
Martin
Quote
#7
Overigens,  als je Galerie de Appel Dordrecht op Google intoetst,  heb je gelijk de goede. 

Mvg 
Martin
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)