Binnenkort: Foto van het jaar 2016 verkiezing
#1
Het jaar loopt langzaam maar zeker naar het einde. Nog slechts enkele weken en we zitten alweer in 2017. Dus ook nog maar enkele 'Foto's van de week' in 2016.
Er kunnen trouwens nog enkele foto's geplaatst worden, al heb ik ook nog wel wat voorraad.
Ik roep met name forumleden, die dit jaar nog geen foto hebben ingezonden, op dat alsnog te doen. Zodoende krijgt iedereen een kans, en da's wel zo eerlijk.
Ook dit jaar heb ik enkele sponsoren bereid gevonden om leuke prijsjes beschikbaar te stellen voor de 'Foto van het jaar 2016'-competitie.

In de laatste week van dit jaar begint de enige echte 'Oríste! - Foto van het jaar'-verkiezing en zal ik meer info bekend maken over het prijzenpakket en de spelregels.
Dus: heb je nog nooit (of al heel lang niet meer) een foto ingezonden? Dan is dit je laatste kans in 2016! Doe mee en maak kans op een leuke prijs.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.............


Meer info over de 'Foto van de week' en 'Foto van het jaar'-competitie vind je hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Goed nieuws: ook dit jaar is het weer gelukt om enkele leuke prijsjes onder de inzenders van de drie mooiste/leukste 'foto's van het jaar' uit te kunnen delen.
Met dank voor de gulle gevers die dit ook dit jaar weer mogelijk maken.
Wie het zijn, en wat de prijsjes inhouden wordt binnenkort bekend gemaakt.

Voor het eerst dit jaar is er een extra prijsje beschikbaar:
Onder alle leden die hebben meegestemd  (en dus hun favoriete top 5 hebben ingevuld) wordt er een leuke attentie verloot. Misschien een extra motivatie om dit jaar ook mee te stemmen?

De officiële verkiezing van de 'Foto van het jaar 2016' begint kort na de kerstdagen.

Wordt dus vervolgd..........
Quote
#3
En er kunnen nog steeds foto's worden ingestuurd die in 2017 worden geplaatst..........

fotovandeweek at wageral punt en el

Doe mee en maak kans op leuke prijsjes!


****Update****
De 'Foto van het jaar 2016'-verkiezing is inmiddels begonnen klik hier om erheen te gaan:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#4
Ik zal misschien wel dom zijn maar waar staan die foto's! ik wil best stemmen maar dan moet ik ze wel kunnen zien, kan iemand mij een hint geven waar ik ze kan vinden.
Quote
#5
Er loopt nog een ander draadje.Daarin kun je zien waar de foto's staan.
Quote
#6
(28 December 2016, 12:16)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zal misschien wel dom zijn maar waar staan die foto's! ik wil best stemmen maar dan moet ik ze wel kunnen zien, kan iemand mij een hint geven waar ik ze kan vinden.

Even hier klikken Petross:

Kijk eens hier 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.814 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.111 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.021 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.169 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.567 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 26.931 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Vraag over foto van het jaar 2018 Arthur 8 4.993 29 December 2018, 12:36
Laatste bericht: jacq1970
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.328 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017 Ger 72 25.134 25 January 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016 Ger 70 33.803 17 January 2017, 21:41
Laatste bericht: Pippelientje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)