Fodelianakis olijfolie                 
asfalteren wij alles of......
#1
Tja wat moet je hiervan nu denken..... Huh
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Duidelijk een geval van de schuld een ander in de schoenen schuiven...... of....... ik doe wat ik moet doen.... en als ik er niet bij kan... JAMMER dan  Angry
Quote
#2
In één woord......onwaarschijnlijk!!
Deze foto geeft in een beeld alle tekortkoming weer.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#3
We zijn nu in nederland maar hier kunnen ze er ook wat van. Onze straat is vorig jaar i.v.m nieuwe riolering opnieuw bestraat. De oude klinkers liggen 100m verder waar eerst asfalt lag en ook daar meer verkeerlawaai is nu. Hier voor de deur zijn geluidsarme stenen gekomen die ze verkeerd gelegd hadden en opnieuw dus moest. De stoep ook nieuw maar nu weer 2x open gemaakt voor de aanleg van glasvesel. Dat moet de snelheid bevorderen. Ha nu hebben ze het begrepen .... hoe snel kunnen we de boel weer open breken? We lopen dus weer opnieuw in een zandbak en na regen modderbak. Het mag wat kosten. Nu weten we in iedergeval waar onze belasting centen uh eurootjes naar toe gaat. Ja mooie weg nu, maar toch rijd ik liever op de slecht geasvalteerde en hobbelige wegen op Kreta. Nog fff dan ben ik er weer ff wachten ... giros ..jammie. waar was die mooie straat machinist? Jammer dat er geen treinrails ligt he?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  En nu zijn wij aan de beurt….! Bart0riste 3 1.428 20 April 2022, 16:08
Laatste bericht: Bart0riste
  Worden wij of zij afgezet???? Maria 10 5.397 13 July 2015, 15:29
Laatste bericht: El Greco
  de oplossing voor alles Arthur 5 3.966 21 June 2015, 21:58
Laatste bericht: Patrick
  Wij zijn allemaal Grieken......een keerpunt? Vasilis 14 11.347 20 February 2012, 22:33
Laatste bericht: Margo

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)