Panama Papers
#1
"Dingdingding, we hebben beet hoor! Zei iemand daar ‘links lullen en rechts vullen’? Yep, en we hebben het hier over niemand minder dan Yanis Varoufakis"

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






(rubriek: Politiek in Griekenland maar geldt volgens mij eigenlijk als 'politiek in het algemeen')
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
Genoemde is een publiek figuur en vanuit zijn voormalige functie verantwoordelijk geweest voor financieel overheidsbeleid.
Indien bewezen, zal het de huidige overheid sieren als deze man publiekelijk wordt aangesproken op zijn handelen en eventueel worden gedwongen openheid te geven over de herkomst van het geld. We zullen zien.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#3
Ik wil het graag geloven,maar behalve in voornoemd krantje heb ik er nog nergens over gelezen. Dat vind ik wel wat vreemd.
Quote
#4
Hier in Belgie kan het nog straffer. Tijdens de bankencrisis moest DEXIA met ons aller belastingsgeld rechtgehouden worden, nu blijkt dat deze dievenbank er ook niet vies van was.
Quote
#5
Wat Chris zegt. Ik ben de naam van Varoufakis ook in geen enkele andere krant tegengekomen als het gaat om die Panama Papers. Daarbij vind ik de rechts conservatieve Dagelijkse Standaard (dat voor de helft wordt gevuld met clickbait en hoaxes) niet echt een betrouwbare nieuwsbron.
Quote
#6
Dat lijstje stinkt als de pest. Hier staan uiteraard heel wat politiekers tussen! Het is al jaar en dag gekend dat deze zakkergraaiers zo corrupt als ze groot zijn. Dit zal weer op helemaal niets uitdraaien en ze boeren maar voort...
Quote
#7
Er zullen altijd mensen zijn die alleen voor de sensatie gaan en verder geen moeite doen of er iets van klopt, dit is er een mooi voorbeeld van.

Maar dat is wel vaker het geval is mijn idee.
Quote
#8
Afgezien van bovengenoemd artikel vindt ook Google niks over Varoufakis i.c.m. de Panama papers in de zin dat hij die geldroute gebruikt (heeft).
Zeer twijfelachtig artikel op z'n minst lijkt mij.
Quote
#9
Zeker @Xander, zoals het er naar uitziet dus 'n 'BroodjeAap' verhaal. 
De term 'opgelucht' is hierin misschien misplaatst, want voor sommigen hier is het misschien een teleurstelling, terwijl het voor anderen juist een opluchting kan zijn......
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#10
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)