Fijne feestdagen en een geslaagd 2017
#1
[Afbeelding: fijnekerst2016.jpg]

Beste forumleden,

Het jaar nadert z'n einde; nog even en we zitten in 2017. Ook dit jaar bleek Oríste een belangrijk platforum voor alle Nederlandstalige Griekenlandfans. Er werd een recordaantal topics geopend en er werden enorm veel reacties geplaatst. En niet te vergeten: we verwelkomden het 3000e Oríste-lid.

Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor dit succes; zonder jullie berichten, vragen, antwoorden, suggesties en anekdotes zou Oríste totaal geen bestaansrecht hebben.

Ook de mensen die het forum dit jaar op de één of andere manier financieel hebben gesteund -door bijvoorbeeld een
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




te laten meelopen in de bannerbalk of een
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




te doen- wil ik super bedanken! Zonder financiële hulp van hen waren de kosten voor het onderhoud van dit forum dermate hoog dat ik m'n hobby (want dat is het) zou moeten beëindigen. Dus aan iedereen die het forum -op welke manier dan ook-  in 2016 ondersteunden:

Eυχαριστώ Πάρα πολύ!

Ger (forumbeheerder)
Quote
#2
Ger,

Vooral voor jou en voor alle mensen die actief zijn op dit forum, ook van ons de beste wensen en fijne dagen toegewenst!
Quote
#3
Lieve Ger en forumleden,


Ik wens jullie voor 2017 gezondheid en VREDE toe.
Quote
#4
Deze wens is voor Ger en alle forumleden:

Dat het nieuwe jaar
rijk mag zijn aan mooie dagen
En veel liefde, voorspoed
en geluk mag dragen.
Quote
#5
Καλά Χριστούγεννα και καλή πρωτοχρονιά 2017


[Afbeelding: dm6wet.jpg]
Quote
#6
Ger en alle forumleden ook vanaf deze kant hele fijne kerstdagen en een reislustig 2017 gewenst.
Quote
#7
Voor iedereen fijne kerstdagen en een goed en gezond 2017 gewenst!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Uiteraard voor Ger en alle Forumleden,

Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος!
Geweldige kersdagen en een gezond 2017!
Quote
#9
Vanuit het zonnige, (voor het ogenblik toch,) bijna midden des lands in België, een gelukkig & vooral gezond 2017 en fijne kerstdagen voor Ger en alle sympathisanten van Oriste.
Quote
#10
Voor iedereen hele fijne feestdagen gewenst en een heel goed 2017!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#11
Aan allen op Oriste

[Afbeelding: fdwqc8.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Om heel eerlijk te zijn heb ik deze mooie foto geleend van de Crete post, Chania geleend  Blush 

[Afbeelding: 2rn7wcj.jpg]
Quote
#13
Ger voor jou en alle leden en meelezers

Een goed en plezierig 2017

[Afbeelding: 2hyudtj.jpg]
Quote
#14
Iedereen fijne feestdagen en een mooi 2017!
Quote
#15
[Afbeelding: 16m5a9c.jpg]
  

Elpida & Dick
Quote
#16
Fijne Feestdagen!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Bekend plekje?
Hoe krijg ik die foto nu rechtop?

*****Ik heb 'm voor je gedraaid Nanny ****
Ger
Quote
#17
Hartelijk dank Ger!
Quote
#18
Wens iedereen fijne feestdagen en een mooi en gelukkig 2017 !!![Afbeelding: 33mxtvq.jpg]
Quote
#19
(22 December 2016, 01:45)aginouli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wens iedereen fijne feestdagen en een mooi en gelukkig 2017 !!![Afbeelding: 33mxtvq.jpg]

deze vind ik altijd zo mooi. al die winkeltjes in Athene die die wensdingen verkopen. schattig.
Quote
#20
Beste forum leden allemaal fijne dagen en een gellukig nieuwjaar .
Ik ben pas kort lid maar heb al heel wat opgestoken van alle vragen, antwoorden en verhalen.allemaal bedankt.???
Quote
#21
Voor iedereen fijne feestdagen en een gezond, voorspoedig 2017
Quote
#22
Ger, bedankt dat je weer een jaar hebben mogen meegenieten van je hobby Wink  Ik wens jou en alle forumleden fijne feestdagen en een mooi, gezond en gelukkig 2017!
Quote
#23
Prettige feestdagen en veel reisgenot in 2017 voor alle forumleden en in 't bijzonder voor Ger!
Viviane.
Quote
#24
Om in oud Hollandsche traditie te blijven : Iedereen fijne Kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond 2017!

Ik hoop op meer voorspoed voor het Griekse volk.
Quote
#25
[Afbeelding: 33yjlo2.png]
Quote
#26
Ook van ons aan iedereen van het Oriste forum,
Fijne kerstdagen en al het goeds voor 2017

[Afbeelding: 2q0245c.jpg]
Quote
#27
Photo 
Fijne feestdagen Ger!!

[Afbeelding: m7aqew.jpg]
Quote
#28
Leuk hoor al die goede wensen. Daar wil ik die van ons met plezier aan toevoegen.
Voor allen een goed en reislustig nieuwjaar.
Mieke en Wim.
Quote
#29
Het kan nog altijd, iedereen een gezond 2017.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#30
Απ' την Κρήτη
Ευτυχισμένο το Νέο Έτος για εσάς και την οικογένειά σας.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#31
Iedereen de beste wensen voor 2017!!!!!!
Quote
#32
1januari:Voor iedereen een voorspoedig en vooral gezond 2017 gewenst!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Fijne feestdagen! Ger 12 1.844 26 December 2023, 10:14
Laatste bericht: Alberto
Photo Prettige feestdagen en een Gezellig-Goed en Gezond 2023 Gezond Wilma 9 1.966 26 December 2022, 14:05
Laatste bericht: roefke
  Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar Ger 29 3.740 03 January 2021, 14:16
Laatste bericht: Els Cuijpers
  Griekse wenskaarten feestdagen (gratis download) Karidiès 0 1.005 23 December 2020, 10:19
Laatste bericht: Karidiès
  Fijne meimaand! Nanny 3 1.786 01 May 2019, 20:09
Laatste bericht: chris
  kalo kalokairo- fijne zomer Nanny 1 1.438 22 April 2018, 19:15
Laatste bericht: Arthur
  Fijne paasdagen! Ger 0 1.807 05 April 2015, 11:30
Laatste bericht: Ger
  Kalo Mina - fijne lentemaand! Ger 2 3.007 01 March 2015, 20:02
Laatste bericht: Irini45
  Fijne Feestdagen! ElsR 27 23.018 24 December 2014, 22:08
Laatste bericht: Aleko
  Fijne Feestdagen en voor Allen een Goed en Gezond Nieuw Jaar Wilma 30 25.556 31 December 2013, 13:50
Laatste bericht: papajani

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)